تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16692.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

فایننشال تایمز: آمریکا مجوز فروش چیپست به هواوی را صادر می‌کند

آمریکا به شرطی اجازه داد و ستد با هواوی را به تولیدکنندگان چیپست می‌‌دهد که از محصولات آنها در کسب و کار 5G این شرکت استفاده نشود. کسب و کار موبایل هواوی ظاهرا پس از ...

آمریکا به شرطی اجازه داد و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رویان استان مازندران - ستد با هواوی را به تولیدکنندگان چیپست می‌‌دهد که از محصولات آنها در کسب و کار 5G این شرکت استفاده نشود.

کسب و کار موبایل هواوی ظاهرا پس از مدت‌ها فشار و تحریم قرار است نفسی تازه کند. آنطور که «فایننشال تایمز» می‌گوید ایالات متحده صدور مجوز داد و ستد با هواوی را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رویان استان مازندران - برای تولیدکنندگان چیپست را کلید زده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رویان استان مازندران - اما این مجوز به شرطی صادر می‌شود که از قطعات آنها در بخش 5G هواوی استفاده نشود.

بر اساس این گزارش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رویان استان مازندران - یک منبع آگاه حاضر در مذاکرات بین وزارت بازرگانی آمریکا و شرکت‌های چیپ‌ساز مدعی شده که مقامات تاکید کرده‌اند علی رغم تحریم‌های اعمال شده علیه هواوی، اگر این شرکت‌ها ثابت کنند که فناوری آنها به توسعه بخش 5G هواوی کمکی نمی‌کند، می‌توانند با غول چینی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رویان استان مازندران - مراوده داشته باشند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رویان استان مازندران

وزارت بازرگانی هنوز به صورت رسمی به این گزارش واکنشی نشان نداده اما فایننشال تایمز مدعی است دو کمپانی آسیایی فعال در حوزه نیمه هادی به امکان داد و ستد دوباره با هواوی بسیار خوش بین هستند چرا که به آنها گفته شده فروش چیپست‌های موبایل از نظر آمریکا مشکلی ندارد.

جدیدترین تحریم‌های آمریکا علیه هواوی نه تنها این شرکت را از داد و ستد با کمپانی‌های آمریکایی منع کرده بلکه تجارت آنها با هر شرکت دیگری در هر نقطه از دنیا که از فناوری‌های آمریکایی استفاده می‌کند را نیز منوط به دریافت مجوز از واشنگتن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رویان استان مازندران - کرده است؛ اقدامی که باعث - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رویان استان مازندران - شد هواوی مهمترین شرکای خود نظیر TSMC تایوان را از دست بدهد. در نتیجه این تغییر رویه برای هواوی خبر بسیار خوبی است چرا که به های‌سیلیکون و بخش چیپست‌های کرین جان تازه‌ای می‌بخشد.

چنین اقدامی از سوی ایالات متحده در کنار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رویان استان مازندران - صدور مجوز تامین نمایشگرهای مورد این نیاز این شرکت از سوی سامسونگ نشان می‌دهد که ابرهای تیره و تاره تحریم رفته رفته دستکم از روی کسب و کار موبایل هواوی برداشته می‌شوند. پیشتر اینتل و TSMC هم مجوز فروش برخی قطعات موبایل به هواوی را از ایالات متحده دریافت کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شکیبا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب وقت بخیر حسین آباد رویان هم خدمات دارید
پاسخ: بله در حسین آباد شهر رویان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone