تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16674.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مدل یادگیری ماشینی جدید مایکروسافت حملات اسپری پسورد را شناسایی می‌کند

مایکروسافت به تازگی از توسعه یک الگوریتم جدید مبتنی بر یادگیری ماشینی خبر داده که می‌تواند حملات اسپری پسورد را با عملکرد بسیار بهتری نسبت به مکانیزم قبلی خود شناسایی کند. مایکروسافت در هفته‌های گذشته ...

مایکروسافت به تازگی از توسعه یک الگوریتم جدید مبتنی بر یادگیری ماشینی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چمستان استان مازندران - خبر داده که می‌تواند حملات اسپری پسورد را با عملکرد بسیار بهتری نسبت به مکانیزم قبلی خود شناسایی کند.

مایکروسافت در هفته‌های گذشته به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای «ماه آگاهی از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چمستان استان مازندران - امنیت سایبری ملی» یا «NCSAM»، دست به اقدامات مختلفی زده است. این کمپانی ابزارهای جدیدی را برای ارتقا آگاهی از امنیت سایبری معرفی کرده که برای مثال می‌توان به استقرار مرکز «Zero Trust» و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چمستان استان مازندران - «ماتریس تهدید یادگیری ماشینی خصمانه» و همچنین نابودی ۹۴ درصد زیرساخت شبکه «Trickbot» اشاره کرد.

حالا این کمپانی از یک الگوریتم جدید رونمایی کرده که می‌تواند حملات اسپری پسورد را تشخیص دهد و عملکرد بسیار بهتری - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چمستان استان مازندران - در مقایسه با مکانیزم قبلی خود دارد. اسپری پسورد نوعی حمله تهاجمی و رایج در دنیای حملات سایبری محسوب می‌شود که فرد مهاجم با استفاده از هزاران آدرس آی‌پی، اغلب بات‌نت و با چند پسورد رایج بجای شمار بالایی پسورد به هدف حمله می‌کند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چمستان استان مازندران

شناسایی این نوع حملات بسیار دشوار است چرا - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چمستان استان مازندران - که به گونه‌ای رفتار می‌کند که سیستم چندین بار عدم ورود - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چمستان استان مازندران - موفق به حساب را جزو یک الگوی عادی درنظر می‌گیرد و توجهی به آن نمی‌کند. بنابراین اگر به این موضوع پی ببرید که یک هش در چندین حساب کار نمی‌کند، می‌توانید این نوع حمله را تشخیص دهید.

در گذشته مایکروسافت برای مقابله با حمله اسپری یک مکانیزم اکتشاف یا هیوریستیک توسعه داده بود که نقص اصلی سیستم - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چمستان استان مازندران - در ترافیک جهانی را تحت نظر قرار می‌داد و به سازمان‌ها هشدار می‌داد. حالا این کمپانی این مکانیزم را با آموزش یک الگوریتم یادگیری ماشینی تحت نظارت جدید بهبود داده که از ویژگی‌هایی مانند سابقه آی‌پی، ویژگی‌های ناشناخته ورود به سیستم و سایر موارد برای تشخیص حمله اسپری پسورد استفاده می‌کند.

این الگوریتم در مقایسه با گذشته تا دو برابر حساب‌ بیشتری را تشخیص می‌دهد و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چمستان استان مازندران - دارای دقت ۹۸ درصد است، بنابراین اگر این مدل ادعا کند که یک حساب قربانی حمله اسپری پسورد شده، در سایر حساب‌های مشابه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چمستان استان مازندران - نیز چنین موضوعی درست است. این مدل جدید در آینده نزدیک در دسترس مشتریان «Azure AD Identity Protection» قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone