تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16678.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد درخشان بخش سرویس‌ها در گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۲۰ اپل

اپل از چارک سوم ۲۰۲۰ به عنوان فصلی یاد کرده که با رکوردشکنی‌های بی سابقه برای کامپیوترهای مک و بخش سرویس‌ها همراه بوده است. گزارش مالی اپل برای سه ماهه سوم ۲۰۲۰ (سه ماهه چهارم ...

اپل از چارک سوم ۲۰۲۰ به عنوان - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فصلی یاد کرده که با رکوردشکنی‌های بی سابقه برای کامپیوترهای مک و بخش سرویس‌ها همراه بوده است.

گزارش مالی اپل برای سه ماهه سوم ۲۰۲۰ (سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۰) از دستیابی این شرکت به درآمد ۶۴.۷ میلیارد دلاری و سود ۰.۷۳ دلاری برای هر سهم حکایت دارد. این درآمد نسبت به مدت مشابه در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سال گذشته یک درصد بیشتر شده است. حاشیه سود ناخالص و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هزینه‌های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - عملیاتی نیز به ترتیب ۲۴.۷ و ۹.۹ میلیارد دلار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ذکر شده‌اند.

در این بازه زمانی هم مثل چارک گذشته به واسطه رواج دورکاری و آموزش مجازی استقبال خوبی از کامپیوترهای مک صورت گرفته - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تا حدی که این بخش با فروش ۹ میلیارد دلاری بهترین عملکرد خود را ثبت کرده است.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهانتعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهانتعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهانتعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان

فروش آیپد هم به دلایل مشابه و همچنین معرفی مدل‌های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جدید و پر قدرت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نسبت به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مدت مشابه سال گذشته با رشد ۴۶ درصدی به ۶.۸ میلیارد دلار رسیده است. از آنجا که - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - معرفی آیفون‌های جدید امسال با تاخیر مواجه بود، در این گزارش لحاظ نشده‌اند و به همین خاطر درآمد ناشی از فروش آیفون ۲۶.۴ میلیارد دلار بوده که از سال گذشته حدود ۶.۹۶ میلیارد دلار کمتر است.

یکی دیگر از بازوهای موفق اپل که در دوران تیم کوک توجه بیشتری به آن معطوف شد، بخش خدمات یا سرویس‌ها است که در سه ماهه مذکور درآمد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۱۴.۶ دلاری را عاید کمپانی کرده است. در نهایت نوبت به بخش پوشیدنی‌ها، لوازم جانبی و ابزارهای خانه می‌رسد که به لطف معرفی اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE همچنان به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد. این بخش در مدت مذکور درآمدی بالغ بر ۷.۹ میلیارد دلار را عاید کوپرتینویی‌ها کرده که از درآمد ۶.۵۲ میلیارد دلاری چارک سوم ۲۰۱۹ بیشتر است.

اپل به خاطر عدم قطعیت ناشی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از بحران کرونا در گزارش‌های مالی اخیر خود از پیش‌بینی چارک پیش رو خودداری کرده و در گزارش سه ماهه سوم ۲۰۲۰ نیز همین رویه را در پیش گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone