تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16684.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تعداد کاربران اسپاتیفای با رشد خیره کننده از ۳۲۰ میلیون نفر عبور کرد

اسپاتیفای با رشدی خیره کننده طی یکسال توانسته تعداد کاربرانش را به ۳۲۰ میلیون نفر برساند که از این میان ۱۴۴ میلیون نفر کاربر سرویس پولی این اپلیکیشن هستند. این اپلیکیشن در جدیدترین گزارش خود ...

اسپاتیفای با رشدی خیره کننده طی یکسال توانسته تعداد کاربرانش را به ۳۲۰ میلیون نفر برساند - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - که از این میان ۱۴۴ میلیون نفر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - کاربر سرویس - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - پولی این اپلیکیشن هستند.

این اپلیکیشن در جدیدترین گزارش خود تاکید کرده که تعداد کل کاربران و کاربران سرویس پولی طی یکسال گذشته - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - به ترتیب رشد ۲۹ و ۲۷ درصدی را تجربه کرده است. بخش اعظم این موفقیت مدیون - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - کمپین - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - بازاریابی در هند، راه‌اندازی سرویس در روسیه و ۱۲ بازار پیرامون - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن است. این شرکت روسیه را موفق‌ترین بازار جدید خود تا کنون عنوان کرده است.

اسپاتیفای تا پیش از این سرویس‌هایی مثل اپل موزیک و آمازون موزیک را رقیب - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - خود می دانست اما با افزایش بی سابقه شمار کاربرانش حالا این دو سرویس به گرد پای آنها هم نمی‌رسند چرا که شما کاربران آمازون موزیک از ۵۵ میلیون نفر فراتر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - نمی‌رود؛ اپل هم حدود ۶۰ میلیون کاربر دارد که همه آنها عضو سرویس - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - اشتراکی هستند. جدای از بحث تعداد کاربران، بین اپل و اسپاتیفای بر سر کارمزد ۳۰ درصدی اپ استور نیز مجادلات بسیاری وجود دارد و اسپاتیفای بر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - این باور است که این اقدام اپل انحصارگرایی است و به آنها ضربه می‌زند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

جذب این تعداد مشترک برای اسپاتیفای بدین معنی نیست که درآمد آنها هم به همان میزان بیشتر شده. در واقع استراتژی اسپاتیفای برای جذب کاربران جدید بر ارائه طرح های تخفیفی استوار است که باعث شده درآمد آنها به ازای هر کاربر با کاهش ۱۰ درصدی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - به ۴.۹۲ دلار برسد. درآمد این شرکت نیز طی ۳ ماهه سوم ۲۰۲۰ با رشد ۱۴ درصدی به ۲.۳۲ میلیارد دلار سیده است که با در نظر گرفتن - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - هزینه‌ها به معنی زیان ۱۱۸ میلیون دلاری است.

دیگر نکته جالب در گزارش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - اسپاتیفای افزایش چشمگیر تعداد پادکست‌ها از ۱.۵ میلیون به ۱.۹ میلیون است. بر این اساس ۲۲ درصد از کاربران ماهانه در سه ماهه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - مذکور از پادکست‌ها استفاده کرده‌اند و محبوبترین پادکست در بازارهای انگلیسی زبان - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - « Joe Rogan Experience» بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone