تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16671.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل تا سال ۲۰۲۵ پلاستیک را از بسته‌بندی محصولات خود حذف می‌کند

مسائل زیست محیطی بیش از گذشته مورد توجه شرکت‌های مختلف قرار گرفته و گوگل امروز از برنامه بزرگ خود برای حذف پلاستیک از بسته‌بندی محصولاتش پرده برداشت. بخش سخت افزار گوگل از سال ۲۰۱۶ تا ...

مسائل زیست محیطی بیش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - از گذشته مورد توجه شرکت‌های مختلف قرار گرفته و گوگل امروز از برنامه بزرگ خود برای حذف پلاستیک از بسته‌بندی محصولاتش پرده برداشت.

بخش سخت افزار گوگل از سال ۲۰۱۶ تا به امروز بخش بزرگی از پلاستیک مورد استفاده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - در بسته‌بندی محصولات خود را حذف کرده و اغلب از کارتن در آن‌ها استفاده می‌کند. با این وجود امروزه پلاستیک یکبار مصرف زیادی در این جعبه‌ها به چشم می‌خورد که شامل پوشش محافظ گوشی، گیره‌های کوچک برای نگهداری کابل‌ها و پلاستیک بخش بیرونی جعبه می‌شود.

امروز گوگل اعلام کرده تا سال ۲۰۲۵ به صورت کامل پلاستیک را از بسته‌بندی بخش سخت افزار خود حذف - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - می‌کند. جعبه این محصولات تا سال ۲۰۲۵ بدون پلاستیک و کاملا قابل بازیافت خواهند بود. این کمپانی گفته:

«ما به عرضه و ارسال محصولات تولیدی توسط بخش سخت افزار گوگل به مشتریان خود بدون تولید کربن ادامه می‌دهیم. ما می‌خواهیم در این زمینه یک قدم بیشتر برداریم و مطمئن شویم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - که جعبه محصولات پایدار و قابل بازیافت هستند. بنابراین تا سال ۲۰۲۵ بسته‌بندی محصولات - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - فاقد پلاستیک خواهند بود به صورت کامل می‌توان آن‌ها را بازیافت کرد.

ما - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - از سال ۲۰۱۶ استفاده از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - پلاستیک را در بسته‌بندی محصولات خود کاهش داده‌ایم، با این حال برای تحقق هدف جدید خود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - کار زیادی باید انجام دهیم. برای رسیدن به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - این هدف، باید مواد جایگزین و قابل بازیافت پیدا کنیم که همچنان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - قادر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - به محافظت از محصولات ما باشد. برای این کار باید - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - با تامین‌کنندگان و آزمایشگاه‌ها همکاری کنیم و یافته‌های خود را با فعالان به اشتراک بگذاریم.»

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان

این تنها برنامه گوگل برای پایداری محصولات سخت افزاری نیست و همانطور که می‌دانیم، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - کمپانی برای ساخت بسیاری از محصولات خود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - از مواد قابل بازیافت استفاده می‌کند که برای مثال می‌توان به اسپیکرهای «Nest Mini» و «Nest Audio» اشاره کرده که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - از پارچه بهره می‌برند. قاب‌های پارچه‌ای گوشی‌های این شرکت نیز دارای چنین جنسی هستند. برای ساخت کروم کست جدید نیز از ۵۰ درصد پلاستیک بازیافتی استفاده شده است.

این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - علاوه بر حذف پلاستیک از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - بسته‌بندی محصولات خود، تا ۵۰ درصد پلاستیک مورد استفاده در محصولات سخت افزاری خود را جایگزین مواد تجدیدپذیر یا بازیافتی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone