تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16700.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۲ احتمالا از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند

انتشار عمومی برخی از اسناد مربوط به آیفون ۱۲ نشان می‌دهد که این موبایل احتمالاً از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند. آیفون ۱۲ احتمالاً قابلیتی دارد که در حال حاضر غیرفعال بوده ولی احتمال فعال ...

انتشار عمومی برخی از اسناد مربوط به آیفون ۱۲ نشان می‌دهد که این موبایل احتمالاً از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

آیفون ۱۲ احتمالاً قابلیتی دارد که در حال حاضر غیرفعال بوده ولی احتمال فعال شدن آن در آینده - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران - بوسیله بروزرسانی نرم افزاری وجود دارد. این قابلیت که شارژ بیسیم معکوس یا دوطرفه (Bilateral) نام دارد، به آیفون اجازه می‌دهد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران - تا با استفاده از سیم‌پیچ‌های شارژ القایی که زیر پنل پشت قرار گرفته‌اند، دیوایس‌های کوچک، لوازم جانبی و حتی گوشی‌های دیگر را شارژ کند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران

انتشار عمومی تعدادی از اسناد آیفون ۱۲ که در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) به ثبت رسیده، نشان می‌دهد که این موبایل از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند. در این سند به پروتکل مگ‌سیف اشاره شده که همراه با آیفون‌های جدید معرفی شد.

در قسمتی از این سند آمده که آیفون ۲۰۲۰ علاوه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران - بر پشتیبانی از انتقال بی‌سیم برق (WPT)، توانایی فعالیت در فرکانس ۳۶۰ کیلوهرتز را دارد و بنابراین قادر به شارژ کردن دیوایس‌های کوچک از جمله لوازم جانبی ساخت اپل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران - در آینده - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران - خواهد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران - بود.

این قابلیت که وجود آن هنوز قطعی نشده، می‌تواند شارژ بیسیم لوازم جانبی مگ سیف، نسل جدید ایرپاد و ایرتگ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران - را امکان پذیر کند. خبرگزاری «بلومبرگ» دیروز گزارش کرد که اپل در اوایل سال ۲۰۲۱ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران - از مدل جدید ایرپاد و نسل دوم ایرپاد پرو رونمایی خواهد کرد.

سال ۲۰۱۹ شایعه شده بود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران - که اپل قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس را به آیفون ۱۱ می‌آورد. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران - باسابقه مسائل مربوط به اپل پیش‌بینی کرد که آیفون ۲۰۱۹ از قابلیت شارژ معکوس «دوطرفه» برخوردار خواهد بود. البته اپل سرانجام - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پل سفید استان مازندران - آیفون ۱۱ را بدون چنین قابلیتی روانه بازار کرد.

افشای پشتیبانی آیفون ۱۲ از شارژ بی‌سیم معکوس نشان می‌دهد که اپل در حال توسعه این قابلیت بوده و آن را به صورت یکپارچه در پروتکل مگ‌سیف قرار داده است. اپل احتمالاً این قابلیت را در آینده بوسیله بروزرسانی نرم افزاری فعال خواهد کرد، البته در حال حاضر مشخص نیست کمپانی کوپرتینویی چنین تصمیمی می‌گیرد یا نه.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone