تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20309.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پی‌‌پل در آستانه فروش مستقیم بیت ‌کوین؛ دنیای ارز دیجیتال متحول می‌‌شود؟

یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی جهان، «پی پل» ظاهرا در حال برنامه‌ریزی برای فروش مستقیم بیت کوین و سایر رمزارزها به بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر خود توسط شرکت زیرمجموعه پرداخت موبایل «Venmo» است. ...

یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی جهان، «پی پل» ظاهرا در حال برنامه‌ریزی برای فروش مستقیم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - بیت کوین و سایر رمزارزها به بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر خود توسط شرکت زیرمجموعه پرداخت موبایل «Venmo» است.

سه منبع آشنا با این شرکت چنین اطلاعاتی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند. یکی از این منابع اعلام کرده:

«این شرکت بدنبال ایجاد یک قابلیت شبیه به کیف پول درون برنامه خود است تا کاربران بتوانند رمزارز خود در آن ذخیره و نگهداری کنند. پی پل همچنین در حال همکاری با چندین صرافی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - برای تامین نقدینگی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - است.»

منابع دیگر خبر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - از این داده‌اند که سرویس پی پل سه ماه آینده یا حتی زودتر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - راه‌اندازی خواهد شد. در حال حاضر این شرکت و همچنین Venmo درباره این اخبار اظهارنظری نکرده‌اند. در صورتی که این گفته‌ها صحت داشته باشد، انقلابی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - در دنیای ارز دیجیتال صورت می‌گیرد.

در پایان سال گذشته میلادی پی پل ۳۰۵ میلیون کاربر فعال داشت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - که بسیار بیشتر از صرافی‌های ارز دیجیتال است. بزرگترین صرافی رمزارز در ایالات متحده آمریکا، «Coinbase» تنها ۱۱.۷ میلیون کاربر دارد و تعداد کاربران یکی از بزرگترین صرافی‌ها در سطح جهانی، «بایننس» تنها به ۱۵ میلیون می‌رسد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان

این اقدام پی پل از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند درآمد زیادی را روانه حساب بانکی سهامداران کند. رقیب اصلی فین‌تک این شرکت، «Square» سال ۲۰۱۸  وارد این بخش از بازار شد و امکان نقل و انتقال بیت کوین را به اپلیکیشن «Cash» اضافه کرد. این قابلیت در فصل اول امسال درآمدی ۳۰۶ میلیون دلاری برای آن در پی داشت.

پی پل هم اکنون با صرافی ارز دیجیتال Coinbase همکاری دارد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - و کاربران در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی می‌توانند میان این دو پلتفرم پول برداشت و واریز کنند. این شرکت برای مدت زمان کوتاهی یکی از اعضای انجمن رمزارز لیبرا فیسبوک نیز بود.

Venmo سال ۲۰۱۳ به پی پل اضافه شد و تعداد کاربران آن تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۵۲ میلیون رسید. کسب درآمد از این زیرمجموعه اولویت کمپانی مادر در سال جاری میلادی محسوب - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ثامن نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** یخچال وستینگهاوس WFB26RF شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone