تعمیرات یخچال مابه در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20307.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

الیمپوس به طور کامل از بازار دوربین عکاسی خارج می‌شود

کمپانی الیمپوس رسما اعلام کرد قصد دارد بزودی به طور کامل از تجارت تولید دوربین‌های عکاسی خارج شود، و این بخش از کارخانجاتش را به فروش برساند. در پی این تصمیمِ المپیوس شرکت Japan Industrial Partners، ...

کمپانی الیمپوس رسما اعلام کرد قصد دارد بزودی به طور کامل از تجارت تولید دوربین‌های عکاسی خارج شود، و این بخش از کارخانجاتش را به فروش برساند.

در پی این تصمیمِ - تعمیرات یخچال مابه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - المپیوس شرکت Japan Industrial Partners، که سابقه خریداری واحد کامپیوترهای وایو از سونی را - تعمیرات یخچال مابه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دارد، طبق توافقی واحد دوربین‌های عکاسی الیمپوس را - تعمیرات یخچال مابه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ازآن خود خواهد کرد.

طی سال‌های اخیر واحد دوربین‌های عکاسی الیمپوس، بخش کوچکی - تعمیرات یخچال مابه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از تجارت کلی کمپانی را شکل داده بود، چرا که آنها در حال حاضر بیشتر تمرکز خود را روی تولید تجهیزات تصویربرداری پزشکی از جمله آندوسکوپ گذاشته‌اند. طبق آمار - تعمیرات یخچال مابه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیشین حدود ۷۰ درصد از بازار ابزارهای آندوسکوپی در جهان متعلق به شرکت الیمپوس است.

گفتنی است «یاسو تاکیوچی» بنیانگذار این شرکت سال گذشته گفته بود که الیمپوس برنامه‌ای برای فروش تجارت دوربین ندارد، اما گویا نقشه‌ها و رویکرد کلی آنها تغییر کرده. در حقیقت این کمپانی «با در نظر داشتن و ارزیابی بازار شدیدا متراکم دوربین‌های دیجیتال، و مهم‌تر از همه فشار وارد شده به خاطر پیشرفت تلفن‌های هوشمند» به این نتیجه رسیده که تلاش‌هایش کافی نبوده است.

تعمیرات یخچال مابه در شهر خوی استان آذربایجان غربی

شرکت Japan Industrial Partners هم که همچنان از برند وایو روی محصولاتش استفاده می‌کند، تصمیم دارد روند تولید دوربین‌های عکاسی این برند را تحت مالکیت خودش ادامه دهد و از - تعمیرات یخچال مابه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نام‌های تجاری قبلی یعنی OM-D و Zuiko نیز استفاده کند.

واحد تصویربرداری دیجیتال الیمپوس که - تعمیرات یخچال مابه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - طی دهه گذشته روی دوربین‌های بدون آینه و متکی بر تکنولوژی Micro Four Thirds تمرکز داشته، طی سال اخیر بازار خودش و مقدار زیادی پول را از دست داد. اما سری Pen که از لاین فیلم‌های نیم-فریم استفاده می‌کرد، به خوبی توانست مورد استقبال قرار گرفته و الیمپوس مدل‌های زیادی از آنها را روانه بازار کرد.

الیمپوس و Japan Industrial Partners  قصد دارند تا پایان ماه سپتامبر توافق نامه‌ای به امضا برسانند تا فرآیند انتقال و فروش تا قبل از پایان سال جاری میلادی به پایان رسیده - تعمیرات یخچال مابه در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و نهایی شود. مبلغ مورد نظر برای فروش این واحد هنوز اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone