تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20308.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گزارش پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات: ایرانی‌ها از پتانسیل‌ اینترنت استفاده نمی‌کنند

یافته‌های موج دوم نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با عنوان «بررسی دیدگاه مردم درخصوص کرونا» منتشر شد که بر اساس آن حدود ۶۷ درصد مردم گفتگوهای زنده اینستاگرامی چهره‌های شاخص را تماشا نمی‌کنند و ...

یافته‌های موج دوم نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - هنر و ارتباطات با عنوان «بررسی دیدگاه مردم درخصوص کرونا» منتشر شد که بر اساس آن حدود ۶۷ درصد مردم گفتگوهای زنده اینستاگرامی چهره‌های شاخص را تماشا نمی‌کنند و ۳۳ درصد نیز به ترتیب از افزایش تماشای این شبکه اجتماعی، کم شدن میزان علاقه و یا عدم تغییر در میزان مصرف آنها از این شبکه در فضای مجازی حکایت دارد. بر اساس این نظرسنجی، برخلاف انتظار و صحبت‌های انجام شده تا به امروز، اکثر مردم هنوز از پتانسیل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - کامل فضای مجازی نظیر خرید اینترنتی، VODها، کلاس‌های آنلاین، دورکاری و... استفاده نمی‌کنند.

روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، داده‌های جدیدی از نظرسنجی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - اخیر این پژوهشگاه منتشر ساخته است. این نظرسنجی به صورت تلفنی بین ۳۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه برگزار شده است. جامعه آماری این نظرسنجی را شهروندان ۱۸ سال و بالاتر ساکن در شهر و روستاهای کشور - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - تشکیل داده و دو هزار و ۱۱۲ نفر به روش تصادفی انتخاب شده و مورد پرسش قرار گرفته‌ اند که خلاصه برخی از نتایج آن را می خوانید.

در این نظرسنجی ۳۹ درصد پاسخگویان از سرعت اینترنت در ایران در ایام کرونا رضایت ندارند و از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - آن سو ۱۴.۵ درصد از کیفیت و سرعت اینترنت راضی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - هستند و الباقی افراد نظری در این مورد ندارند. همچنین ۱۱.۴ درصد از پاسخگویان اعلام کرده اند که میزان تماشای گفتگوهای چهره های محبوب در لایوهای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - اینستاگرام نسبت به قبل از ظهور کرونا افزایش یافته است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

۱۵.۹ درصد پاسخگویان نسبت به روزهای قبل از ظهور کرونا بیشتر از طریق سایت‌های داخلی مثل آپارات، نماوا و فیلیمو و دیجی‌تون به صورت آنلاین فیلم تماشا می‌کنند. از آن سو ۷۳ درصد پاسخگویان نیز از سایتهای داخلی که امکان آنلاین تماشای فیلم را فراهم می کند، استفاده نمی‌کنند و به نظر می‌رسد این افراد محتوای ویدیویی خود را از طریق دیگر نظیر دانلود آثار به دست می‌آورند.

۹.۴ درصد پاسخگویان در شرایط کنونی بیشتر از قبل کتاب الکترونیکی یا گویا مصرف می کنند ۸۲.۴ درصد پاسخگویان نیز در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - کل از کتابهای الکترونیکی یا گویا استفاده نمی کنند. در این نظرسنجی تنها ۹.۵ درصد مردم پیگیر برنامه‌های آنلاین مذهبی بوده‌اند و ۸۰.۸ درصد پاسخگویان نیز به صورت کلی از این قبیل برنامه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - ها استفاده نمی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - کنند.

بر اساس این نظرسنجی، ۹ درصد پاسخگویان در شرایط کنونی بیشتر از قبل در کلاسهای مهارت آموزی مجازی از قبیل دوره های هنری یا ورزشی شرکت کرده اند. ۸۴.۵ درصد پاسخگویان نیز از کلاسهای مهارت آموزی آنلاین به صورت کلی استفاده نمی کنند. همچنین ۲۱.۸ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - درصد پاسخگویان گفته اند پس از ظهور کرونا بیشتر خرید اینترنتی کرده اند. ۶۵.۱ درصد افراد پاسخگو نیز به صورت کلی سفارش یا خرید اینترنتی نمی کنند. ناگفته نماند بر اساس این نظرسنجی تنها ۱۳.۸ درصد پاسخگویان نیز تجربه دورکاری یا برگزاری جلسات کاری آنلاین را در مدت شیوع کرونا داشته اند.

یافته‌های این نظرسنجی همچنین تجربه های جدید مجازی را نشان می‌دهد. به استناد این یافته‌ها، تنها ۷.۳ درصد پاسخگویان اعلام کرده اند در مدت شیوع کرونا کنسرت یا تئاتر آنلاین دیده اند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

از آنسو تنها آمار نسبت مثبتی که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - در این نظرسنجی دیده می‌شود اینست که ۴۲.۵ درصد افراد پاسخگو نیز از شبکه های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - اجتماعی برای مهمانی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - آنلاین (دورهمی یا جشن تولد)، گفتگو با دوستان و اقوام و یا مراسم ختم دوستان و اقوام در شرایط ظهور کرونا استفاده کرده‌اند.

بیشترین آمار رشد استفاده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - از ابزار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - مجازی نیز متعلق به کلاس‌های آنلاین نیست که در آن ۵۳.۴ درصد افراد اعلام کرده‌اند از زمان شیوع کرونا تاکنون یکی از اعضای خانواده‌شان در کلاسهای مجازی مدرسه یا دانشگاه شرکت کرده است.

گفتنیست پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات پیش‌تر یک نظرسنجی دیگر پیرامون ویروس کرونا منتشر کرده بود که بر اساس آن ۲۹.۷ درصد افراد پاسخگو در نظر سنجی چندان نگران مبتلا شدن خود یا نزدیکانشان به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - ویروس کویید ۱۹ نبودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone