تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20304.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تلاش مجدد سناتورهای آمریکایی برای ممنوعیت استفاده از رمزگذاری سرتاسری

سناتورهای جمهوری‌خواه بار دیگر در تلاش برای جلوگیری از رمزگذاری سرتاسری در سرویس‌های پیام‌رسان هستند که نتیجه آن، غیرقانونی شدن سرویس‌های Messages و فیس تایم اپل به همراه بسیاری از پیام‌رسان‌های دیگر مانند واتساپ و ...

سناتورهای جمهوری‌خواه بار دیگر در تلاش برای جلوگیری از رمزگذاری سرتاسری در سرویس‌های پیام‌رسان هستند که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت جام استان خراسان - نتیجه آن، غیرقانونی شدن سرویس‌های Messages و فیس تایم اپل به همراه بسیاری از پیام‌رسان‌های دیگر مانند واتساپ و تلگرام خواهد بود.

سه سناتور قانونی برای دسترسی به اطلاعات رمزگذاری شده، پیشنهاد داده‌اند. رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا، «لیندسی گراهام» از ایالت «کارولینای جنوبی»، «تام کاتن» از ایالت «آرکانزاس» و «مارشا بلکبرن» از ایالت «تنسی» با ارائه این قانون بدنبال جلوگیری از سوءاستفاده از این فناوری توسط تروریست‌ها و افراد دیگر برای پنهان کردن رفتارهای غیرقانونی هستند.

لیندسی گراهام در این زمینه اعلام کرده:

«تروریست‌ها و مجرمان بطور معمول از فناوری استفاده می‌کنند و برای ارتباط با یکدیگر از گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌ها یا دیگر ابزارها بهره می‌برند. ما اخیرا با اقدامات تروریستی و مجرمانه زیادی مواجه شده‌ایم که امکان دسترسی به اطلاعات حیاتی حتی پس از حکم دادگاه را نیز نداشتیم. متاسفانه شرکت‌های فناوری توجهی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت جام استان خراسان - به حکم و دستور دادگاه ندارند و به مقامات قانونی در انجام تحقیقات کمک نمی‌کنند. موضع من مشخص است، پس از اینکه مجوزهای قانونی از دادگاه دریافت شد، آن‌ها باید بتوانند اطلاعات را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت جام استان خراسان - برای پیشبرد تحقیقات بازیابی کنند.»

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت جام استان خراسان

ادعای مطرح شده از سوی گراهام حقیقت ندارد، چرا که شرکت‌های فناوری از اجرای قانون و همکاری با عوامل آن امتناع نمی‌کنند. تا به امروز اپل در تحقیقات قانونی زیادی با مقامات همکاری داشته که شامل ارائه یک کپی کامل از نسخه پشتیبان آ‌یکلود نیز می‌شود.

در حالی گراهام به عدم همکاری شرکت‌ها برای بازیابی اطلاعات رمزگذاری اشاره می‌کند که هدف از این کار، حفظ حریم شخصی کاربران است. در لایحه پیشنهادی سناتورهای آمریکایی، یک اقدام حفاظتی جدید نیز وجود دارد:

«بر اساس این لایحه، تامین‌کنندگان خدمات و سازندگان دستگاه‌ها باید در زمان نیاز، برای دسترسی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت جام استان خراسان - به اطلاعات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت جام استان خراسان - رمزگذاری شده با مقامات همکاری کنند، البته تنها زمانی که دادگاه چنین مجوزی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت جام استان خراسان - را با توجه به پرونده صادر کند.»

این اولین باری نیست که شاهد چنین تلاشی از سوی سناتورها هستیم. اولین تلاش آن‌ها به سال ۲۰۱۶ و امتناع اپل از بازگشایی قفل آیفون 5C تیرانداز شهر «سن برناردینو» بازمی‌گردد. تلاش بعدی نیز مربوط به سال ۲۰۱۹ می‌شود که دولت ترامپ بدنبال ممنوعیت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت جام استان خراسان - استفاده از رمزگذاری سرتاسری بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone