🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42464.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

باتری های کاغذی جدید از بزاق دهان انرژی می گیرند

هفته گذشته خبر ابداع باتری هایی با امکان تولید الکتریسیته از آب شور را در دیجیاتو خواندید و حالا در دستاورد جدیدی، دانشمندان باتری هایی را توسعه داده اند که از طریق بزاق دهان فعال ...

هفته گذشته خبر ابداع باتری هایی با امکان تولید الکتریسیته از آب شور را در دیجیاتو خواندید و حالا در دستاورد جدیدی، دانشمندان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - باتری هایی را توسعه داده اند که از طریق بزاق دهان فعال شده و الکتریسیته تولید می کنند.

باتری های مورد بحث که در دانشگاه بینگهمتون نیویورک و توسط تیمی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - به سرپرستی «سئوکن چوی» استاد علوم کامپیوتر طراحی شده اند، یکبار مصرف بوده و هرکدام از آنها می توانند با یک قطره بزاق، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - تا 20 دقیقه یک لامپ LED کوچک را روشن نگه دارند.

بزاق دهان باکتری ها را بیدار کرده و مواد غذایی مورد نیاز آنها را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - تأمین می کند

به گفته آقای چوی در باتری های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - جدید برای تولید الکتریسیته، نوعی سلول باکتریایی تحت عنوان «Exoelectrogen» مورد استفاده قرار گرفته که قادر است انرژی الکتریکی را به قشای بیرونی خود منتقل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - کند. جالب است بدانید که باکتری های مورد بحث برای نگهداری طولانی مدت، خشک و فریز شده و برای فعالسازی مجدد، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیازمند یک مایع ارگانیک خواهند بود؛ در چنین شرایطی بزاق دهان علاوه بر بیدار کردن باکتری ها، مواد غذایی مورد نیاز آنها را نیز تأمین کرده و موجب تولید الکتریسیته می شود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران

لازم به ذکر است که در توسعه باتری های جدید از کاغذ، کربن و واکس پرینت استفاده شده و این محصولات نسبت به باتری های متداول، سازگاری بیشتری با طبیعت خواهند داشت. همچنین فرآیند تولید این باتری ها ارزان بوده و می تواند در کشورهای کمتر توسعه یافته و همچنین شرایط آب و هوایی خاص (مانند نواحی بیابانی) مورد استفاده واقع شود.

گفتنی است پروفسور چوی 5 سال از وقت خود را به توسعه باتری های کاغذی اختصاص داده و امیدوار است در آینده با فراهم کردن امکان اتصال چندین باتری به یکدیگر (به صورت موازی و متوالی)، باتری های بزرگتر و پرظرفیت تری تولید کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone