تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40462.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ جمعه سیاه

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - امروزی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از دغدغه ها دور - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Sonic The Hedgehog 2 Classic

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

به مناسب 25 سالگی عرضه قسمت دوم سونیک، کمپانی سگا چند روز پیش Sonic The Hedgehog 2 Classic را به سرویس Sega Forever خود اضافه کرد تا بازیکن - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ها بار دیگر کنترل این شخصیت دوست داشتنی را به عهده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بگیرند. همانند قسمت اول، بازی به خوبی برای اسمارت فون ها بهینه شده و همچنین شاهد حضور مرحله هایی هستیم که در عنوان اصلی حضور نداشتند. اگر دوست دارید که با بقیه بازی های Sega Forever و عملکرد این سرویس آشنا شوید، مقاله «نگاهی به سرویس جدید سگا برای تلفن - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های هوشمند؛ موفقیت یا شکست؟» را از دست ندهید.

Battle Break - Multiplayer

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

بعد از سه ماه، بالاخره عنوان جدید کمپانی معروف مینی کلیپ، سازنده بازی های Soccer Stars و Archery Kings، به عرضه جهانی رسید. همانگونه که با معرفی نسخه بتا گفته بودیم، گیم پلی Battle Break مشابه عناوین BBTAN یا Ballz است. یعنی در بازی بلوک هایی وجود داشته و باید توپ را به سمت آن ها بفرستید. هر ضربه به جسم نیز برابر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با کاهش عدد بلوک خواهد بود.

اما تفاوت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بزرگ بازی با عناوین هم سبک، بخش چند نفره آن است. در Battle Break محیط و بلوک ها به دو قسمت تقسیم شده و بازیکن ها به صورت نوبتی توپ ها را پرتاب - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می کنند. در اینجا اگر توپ به بلوک های خودتان برخورد کند، از عدد آن ها کم می شود. در صورتی هم که به بلوک های حریف ضربه بزنید، رقم آن ها افزایش می یابد. گیم پلی آرکید Battle Break به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خودی خود سرگرم کننده بوده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و وجود بخش چند نفره باعث افزایش جذابیت بازی شده است.

Stickman Cross Golf Battle

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

  • ناشر: Djinnworks GmbH
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آنلاین و آفلاین است

این اولین بار نیست که آدمک ها چوب گلف دست می گیرند. آن ها قبلا با - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Super Stickman Golf - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نشان داده اند که گلف باز قهاری هستند اما تفاوت جدیدترین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ساخته Djinnworks GmbH با این سری، تمرکز - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - روی رقابت های دو نفره است. مشابه Stickman Skate Battle، در اینجا - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هم باید با استیکمن خود به مسابقه با یک بازیکن دیگر بروید. کسی که در کمترین ضربه بتواند توپ را درون سوراخ بیاندازد، برنده می شود. البته بازی دارای حالت آفلاین نیز هست و می توانید بدون نیاز به اینترنت توانایی های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خود - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را به چالش کشید.

Music Puzzle

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

Music Puzzle را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به راحتی می توانیم یکی از بهترین بازی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های موبایل با محوریت موسیقی بنامیم. در همان چند دقیقه اولیه، بازی با ایده نابش توانست به راحتی جذب مان کند - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و شاید در حال حاضر تعداد مرحله ها کم باشند یا رابط کاربری در ابتدا کمی گیج کننده به نظر برسد ولی هیچکدام از این ها نمی توانند مانع از اینکه یک تجربه فراموش نشدنی از ساخته TagWizz داشته باشید بشوند.

همانگونه که در اسکرین شات بالا میبینید، محیط به چهار قسمت تقسیم شده و هر قسمت مربوط به یک ساز است. حالا با گوش دادن هر کدام از نت ها، باید آن ها را جا به جا کرده و در جای درست قرار دهید. البته در اینجا سازنده قابلیت شنیدن آهنگ اصلی را هم فراهم کرده تا بازی بیش از اندازه سخت نشود. در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نهایت Music Puzzle با ترکیب پازل و موسیقی توانسته یکی از سرگرم کننده ترین بازی های هفته لقب بگیرد.

Animal Crossing: Pocket Camp

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

  • ناشر: Nintendo
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [مارکت Apkpure]
  • بازی آنلاین است

نینتندو همانگونه که قول داده بود، سه بازی موبایل در سال 2017 منتشر کرد. ابتدا شاهد عرضه Super Mario Run بودیم و در فاصله چند ماه Fire Emblem Heroes انتشار یافت. حالا هم نوبت به Animal Crossing رسیده تا موفقیت های این شرکت ژاپنی در عرصه اپلیکیشن های اسمارت فون ها را افزایش دهد. همانند نسخه کنسولی، Pocket Camp یک شبیه ساز مزرعه داری است. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می توانید دکوراسیون جایی که هستید را تغییر داده و با به دست آوردن آیتم های مختلف یا کاشتن گیاهان گوناگون، مزرعه خود را بزرگتر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کنید و حیوانات بیشتری به سمت آن بکشانید.

Minion Shooter: Smash Anarchy

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

Minion Shooter شاید از آن بازی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های شوتر عمیقی که برای پیروزی در آن ها نیازمند استراتژی های فراوان باشید نباشد اما حداقل می تواند با المان های رنگارنگش به هدفی که خواسته برسد؛ ارائه یک تجربه فان و سرگرم کننده به بازیکن ها. در هر مرحله، یک اسلحه به دست گرفته و باید تا جایی که می توانید مانع رسیدن دشمنان به سمت خود شوید. برای شلیک روی صفحه کلیک کرده و اگر هم می خواهید جهت اسلحه را عوض کنید کافیست از قسمت چپ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - صفحه اصلی کمک بگیرید. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - وجود مرحله های فراوان، باس های گوناگون و گیم پلی روان از جمله دیگر نکات مثبت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بازی است.

جمعه سیاه

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

تب - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و تاب جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی ما را هم گرفت. همانگونه که می دانید، در این روز فروشگاه های مختلف تخفیف های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خوبی برای محصولات خود می زنند و کاربران با مراجعه با آن - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ها - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می توانند چیزهایی که می خواهند را با قیمت پایین تر از همیشه خریداری کنند. گوگل پلی هم یکی از همین فروشگاه ها بود که برای بعضی از اپلیکیشن های خود تخفیف های خوبی زد.

البته متاسفانه خیلی از بازی های تخفیف خورده قدیمی بوده و جای عناوین بزرگ جدیدی همانند Iron Marines یا Framed 2 خالی است. در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هر صورت تصمیم گرفتیم آخرین سوژه هفت سنگ امروز را به جمعه سیاه اختصاص داده و نگاهی به بهترین عناوینی که گوگل پلی تخفیف زده بیاندازیم. بد نیست بدانید تقریبا تمام بازی ها حدود 80 درصد تخفیف خورده اند.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone