🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28093.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نوبیا رد مجیک ۳ معرفی شد؛ اولین گوشی گیمینگ مجهز به فن داخلی

در حالی که غول های بازار گوشی سرگرم بحث و جدل بر سر سایز بریدگی نمایشگر هستند، نوبیا پرچمدار « رد مجیک ۳ » را معرفی کرده که برای نخستین بار از یک فن داخلی ...

در حالی که غول های بازار گوشی سرگرم بحث - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - و جدل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - بر سر سایز بریدگی نمایشگر هستند، نوبیا پرچمدار « رد مجیک ۳ » را معرفی کرده که برای نخستین بار از یک فن داخلی بهره می برد.

این اسمارت فون منحصر به فرد با بهره گیری از سخت افزار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - قدرتمند، فن مجزا و طراحی جذاب، گیمینگ موبایلی را به سطح جدیدی می رساند. فن داخلی آن سرعتی بالغ بر ۱۴ هزار دور در دقیقه دارد که از طریق داشبورد Game Space 2.0 می توان آن را کنترل و سفارشی سازی کرد. در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - کنار این فن یک سیستم سرمایشی مایع هم پیاده سازی شده است.تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران

نوبیا رد مجیک ۳ به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - چیپست قدرتمند اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - ۸۵۵ با پردازشگر گرافیکی ادرنو ۶۴۰ مجهز شده است. از نظر حافظه با پیکربندی های مختلف ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مواجهیم و قدرتمندترین نسخه هم از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت برخوردار است.

نمایشگر ۶.۶۵ اینچی به کار رفته در این موبایل از نوع امولد بوده و رزولوشن FHD پلاس دارد. این پنل از HDR پشتیبانی کرده و محتوا را با نرخ ۹۰ هرتزی به نمایش در می آورد. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - نوبیا برای ایجاد صدای فراگیر DTS:X از اسپیکرهای خاصی بهره برده است.

ماژول تصویر برداری هم شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.75 (سنسور IMX586 سونی) و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 می شود. ابعاد گوشی ۱۷۱.۷ در ۷۸.۵ در ۹.۶۵ میلیمتری است اما وزن ۲۱۵ گرمی آن برای گیمرها شاید کمی سنگین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - به نظر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - برسد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی رد مجیک ۳ به مدد شارژ سریع ۲۷ واتی در ۱۰ دقیقه به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - اندازه ای شارژ می شود که بتوان یک ساعت از بازی با آن لذت برد. این گوشی ۱۳ اردیبهشت در چین عرضه شده و یک ماه بعد به بازارهای خارجی راه می یابد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه های ۶ و ۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۴۳۰ و ۶۴۰ دلار اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone