🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33937.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا تلگرام های غیر رسمی در پانزدهم شهریور ماه فیلتر می‌شوند؟

با فیلتر شدن تلگرام در ابتدای اردیبهشت ماه، زمزمه‌ها برای برنامه‌های جایگزین این برنامه نیز بالا گرفت و هر کس به ظن خود، حدس و گمان‌هایی می‌زد. پیش‌تر هم این اتفاق برای وایبر و یا ...

با فیلتر شدن تلگرام در ابتدای اردیبهشت ماه، زمزمه‌ها برای برنامه‌های جایگزین این برنامه نیز بالا گرفت و هر کس به ظن خود، حدس و گمان‌هایی می‌زد. پیش‌تر هم این اتفاق - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - برای وایبر و یا ویچت رخ داده بود و کوچ کاربران ایرانی از یک برنامه و یا از شبکه اجتماعی به یک پلتفرم دیگر، مساله دور از ذهنی نبود. در همان حال و احوال، مساله پیام‌رسان‌های بومی مطرح شد و چند نمونه از آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - با پشتوانه‌های معنوی و مالی روی کار آمدند و پیشنهادات و انتقادات زیادی نسبت به آنها از سوی کارشناسان امر وارد شد.

چند پیام رسان از جمله ویسپی، بیسفون، گپ، آی‌گپ و سروش به عنوان بازیگران اصلی این حوزه مطرح شده و پس از آنها دو نام ایتا و بله هم به این گروه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - اضافه شد تا کاربران ایرانی بتوانند از بین - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - ۷ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - پیام رسان بومی، انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - خودشان را داشته باشند. وام‌های ۵ میلیارد تومانی به برخی از این پیام‌رسان‌ها اختصاص داده شد و بحث اعتمادسازی بین کاربران بالا گرفت و عده‌ای از این مجموعه‌ها ادعا کردند که میلیون‌ها کاربر را جذب کرده‌اند. با این وجود، کاربران به جای آنکه این مدل‌های بومی را ترجیح دهند، بیشتر به سمت نسخه‌های غیر رسمی تلگرام رفتند که با هماهنگی‌هایی همچنان دسترسی به آنها ممکن بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان

تلگرام طلایی و هاتگرام بخت و اقبال بیشتری نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - سایر کلاینت‌های غیر رسمی داشتند و بنا به شنیده‌ها تا به امروز بیش از ۳۰ میلیون کاربر را در درون سامانه خود جای داده‌اند. پشت این برنامه‌ها نام شرکتی به اسم سرزمین راهکار هوشمند قرار گرفته ولی بسیاری از کارشناسان از دور زدن فیلترینگ آن و غربال کردن محتوای داخل تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - توسط این سامانه‌ها، انتقاد دارند.

اگرچه مسئولیت فیلتر نشدن این دو اپلیکیشن غیر رسمی، از سوی نهادی پذیرفته نشده است - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - اما اکنون وزیر ارتباطات عنوان می‌کند تصمیم‌گیرنده در خصوص این مسئله، مرکز ملی فضای مجازی است. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - از طرفی در روزهای گذشته چند مدیر پیام‌رسان‌های بومی در گفتگو با دیجیاتو اذعان داشته‌اند که پشت ماجرای عدم فیلترینگ تلگرام طلایی و هاتگرام، وزارت ارتباطات قرار نگرفته و دیگر بخش‌های حاکمیت بیشتر در ماجرا دخالت دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان

در نهایت تا امروز هویت افراد پشت پرده این دو کلاینت همچنان مسکوت باقی مانده و به جز چند مصاحبه کوتاه خبری بدون نام، چیزی از مدیریت این مجموعه‌ها به بیرون درز پیدا نکرده است. البته باید گفت که هم وزیر ارتباطات و هم مرکز ماهر درباره استفاده از این پیام‌رسان‌ها هشدارهایی دادند و به ناایمن بودن آنها تاکید داشتند و این مساله توسط کارشناسان این حوزه بررسی شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان

چندی پیش بود که بالاخره شورای عالی فضای مجازی نسبت به این برنامه‌ها واکنش نشان داد و به طور رسمی اعلام کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - باید تا 15 شهریورماه، تمامی‌شان تعیین تکلیف شوند. «ابوالحسن فیروزآبادی» در الکامپ امسال در جمع خبرنگاران گفت: «به نسخه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - داخلی تلگرام هم تا ۱۵ شهریور مهلت داده شده که ۱۰۰ درصد بومی شوند.»

با این‌حال شنیده‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که با نزدیک شدن به روز موعدی که شورای عالی فضای مجازی از آن صحبت به میان آورده بود، این اتفاق فعلا رخ نمی‌دهد و احتمالاً فرجه‌ای چند ماهه به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - کلاینت‌های غیر رسمی تلگرام داده خواهد شد؛ اتفاقی که دقیقاً مشخص نیست به نفع چه کسی خواهد بود چون از یک سو امنیت کاربران در خطر است و از سوی دیگر، پیام رسان‌های بومی با وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - این نسخه‌ها کاربری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - جذب نمی‌کنند. با این حال گمانه‌ زنی‌ها بر اینست که به علت عدم موفقیت آنچنانی پیام‌رسان‌های بومی و نبود کاربران چند ده میلیونی در آنها، فعلا صلاح به ادامه فعالیت برخی تلگرام‌های فیلتر نشده دانسته شده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان

پیام‌رسان‌های بومی همچنان در تلاش برای جذب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - کاربر هستند و بازی را تاحدی به تلگرام‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - غیر رسمی باخته‌اند. وزیر ارتباطات هم چندی پیش تصمیم نهایی برای این دو اپلیکیشن را منوط به تصمیم شورای ملی فضای مجازی دانست و تاکید کرد که وزارت ارتباطات کماکان در موضوع نقشی ندارد، البته حدس‌ها و گمانه‌هایی را برخی خبرگزاری‌ها منتشر کردند که سرورهای این دو اپلیکیشن در ساختمان دیگری از وزارتخانه قرار دارد ولی تمام این موضوعات اعم از تصمیم حاکمیت بر عدم فیلترینگ کلاینت‌های غیر رسمی و مکان سرورهای آنها همگی بر پایه گمان بوده و هنوز توسط هیچ فرد مسئولی تایید نشده‌اند.

تلگرام‌های غیر رسمی از امنیت کافی برخوردار نیستند و اخیرا یک مدل دیگر با نام تلگرام ضد فیلتر با لوگوی تلگرام ایکس نیز دست به دست می‌چرخد که طبق تحقیقات دیجیاتو، بازهم کار دیگری از گروه سرزمین راهکار هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - است. دلیل تعدد انواع تلگرام‌های غیررسمی توسط این شرکت هنوز مشخص نیست و هیچ مقامی تا به امروز درباره هویت این شرکت لب به سخن نگشوده است. به نظر می‌رسد ماجرای این نوع از تلگرام‌ها سر درازی دارد و باید در ماه‌های آینده سرنوشت نهایی آنها را نظاره - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - گر بود، نه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone