تعمیرات یخچال می تگ در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20354.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل از قابلیت Clips برای سیستم عامل iOS 14 رونمایی کرد

اپل دقایقی پیش در جریان کنفرانس WWDC 2020 قابلیت «Clips» را برای سیستم عامل iOS 14 معرفی کرد که امکان ارتباط با محتوای اپلیکیشن‌های شخص ثالث را فراهم می‌کند. کاربران توسط این ویژگی جدید می‌توانند ...

اپل دقایقی پیش در جریان کنفرانس WWDC 2020 قابلیت «Clips» را برای سیستم عامل iOS 14 معرفی کرد که امکان ارتباط با محتوای اپلیکیشن‌های شخص ثالث را فراهم می‌کند.

کاربران توسط این ویژگی جدید می‌توانند با اسکن کردن کد QR، به محتوای توسعه‌دهندگان ثالث دسترسی پیدا کنند. این قابلیت که نام Clips را یدک می‌کشد، با اسکن کد QR سازگار به صورت خودکار بخشی از عملکرد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مازندران استان مازندران - یک اپلیکیشن یا محتوای آن را دانلود می‌کند و دیگر نیازی به دانلود کامل آن نیست.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر مازندران استان مازندران

تصویر کنید که می‌خواهید یک اسکوتر کرایه کنید، بجای - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مازندران استان مازندران - اینکه برنامه را به صورت کامل دانلود کنید، - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مازندران استان مازندران - یک - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مازندران استان مازندران - حساب کاربری بسازید و سپس اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید، می‌توانید توسط قابلیت Clips توسط اعتبارنامه‌های اپل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مازندران استان مازندران - خود وارد برنامه شوید و به صورت خودکار به حساب اپل Pay خود متصل شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone