تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20366.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به سونی اریکسون اکسپریا اکس ۱۰ مینی ؛‌ کوچک‌ترین گوشی اندرویدی با قلبی بزرگ

سونی اریکسون با سری گوشی‌های اکسپریا X10 استراتژی جدیدی را در زمینه گوشی‌های هوشمند خود در پیش گرفت. X10 موبایلی با نمایشگر ۴ اینچی بود که در زمان خود نسبتا بزرگ به حساب می‌آمد. اما ...

سونی اریکسون با سری گوشی‌های اکسپریا X10 استراتژی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - جدیدی را در زمینه گوشی‌های هوشمند خود در پیش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - گرفت. X10 موبایلی با نمایشگر ۴ اینچی بود که در زمان خود نسبتا بزرگ به حساب می‌آمد. اما برای آن دسته از کاربرانی که هنوز به گوشی‌های بزرگ عادت نکرده بودند گوشی دیگری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - روانه بازار شد که بسیاری از ما ایرانی‌ها هم با آن خاطره داریم و به واسطه‌اش برای اولین بار به دنیای اندروید قدم گذاشتیم؛‌ سونی اریکسون اکسپریا اکس ۱۰ مینی.

سونی اریکسون اکسپریا اکس ۱۰ مینی با نمایشگر ۲.۵۵ اینچی یکی از کوچکترین گوشی‌های اندرویدی است که تا به حال روانه بازار شده است. این گوشی با ابعاد تنها ۸۳ در ۵۰ در ۱۶ میلی‌متر فقط ۸۸ گرم وزن داشت با این حال در دل خود یک درگاه سیم کارت مینی و کارت حافظه میکرو اس‌دی را جای می‌داد. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - این گوشی با وجود نمایشگر مینیاتوری ۲.۵۵ اینچی در حد و اندازه بیشتر گوشی‌های ساده و غیر هوشمند آن زمان بود و البته برخلاف آنها هیچ کیبوردی نداشت. البته نیازی هم به کیبورد نبود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - چرا که نمایشگر لمسی همه کارتان را راه می‌انداخت و سونی اریکسون هم با بهبود رابط کاربری و قرار دادن ۴ میان‌بر در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - ۴ گوشه نمایشگر از تمام فضای صفحه به خوبی استفاده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - کرده بود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس

رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسلی نمایشگر شاید با استاندارهای این روزهای بازار به شدت بی کیفیت به نظر برسد اما با توجه به اندازه‌های نمایشگر،‌ برای ۱۰ سال پیش کافی بود. در عین حال خبری از قابلیت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - چند لمس همزمان نبود؛ چون در آن زمان اندروید هنوز از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کرد و از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - طرف دیگر نمایشگرهای کوچک آن دوران هم معمولا فضای کافی برای چند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - لمس را نداشتند.

اما از آنجایی که کار با کیبورد کامل روی نمایشگر به این کوچکی به سختی پیانو زدن فیل بود سونی اریکسون تصمیم گرفت X10 مینی را با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - کیبورد کلاسیک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - عددی T9 در کنار پیش‌بینی متن مجهز کند. البته این موضوع چندان هم ناراحت کننده نبود؛‌ چرا که در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - سال ۲۰۱۰ بسیاری از کاربران به کار با کلیدهای عددی معمول آن روزها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - عادت کرده بودند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس
سونی اریکسون اکسپریا اکس ۱۰ مینی پرو

اگر اصرار به استفاده از کیبوردهای کامل را داشتید هم سونی اریکسون برایتان برنامه‌ریزی کرده بود. در این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - صورت می‌توانستید به سراغ X10 مینی پرو بروید که نسخه‌ای بزرگ‌تر از مدل مینی به حساب می‌آمد. مدل پرو ابعاد ۹۰ در ۶۲ در ۱۷ میلی‌متر داشت و با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - وجود ابعاد نه چندان بزرگ‌تر اما به کیبورد کشویی مجهز شده بود. خوشبختانه کلیدها به نور پس زمینه مجهز شده بودند و اعداد هم با برخی کلیدهای دیگر ترکیب شده بودند تا در فضای کیبورد صرفه‌جویی شود.

از نظر سخت‌افزار اما هر دو مدل مینی و مینی پرو یکسان بودند. قلب تپنده این دو گوشی چیپست اسنپدارگون S1 با پردازنده تک هسته‌ای ۶۰۰ مگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۲۰۰ بود و با اندروید ۱.۶ (دونات)‌ به دست کاربران می‌رسید. اما بعدها این دو گوشی به اندروید ۲.۱ (اکلر) آپدیت شدند.

دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در زمان خود با کیفیت به حساب می‌آمد اما در مقایسه با گوشی اکسپریا X10 با دوربین ۸ مگاپیکسلی چند پله عقب‌تر بود. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - کیفیت فیلم‌برداری تنها به 480p با نرخ ۳۰ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - فریم بر ثانیه محدود بود؛ در حالی که X10 به لطف پردازنده سریع‌تر توانایی فیلم برداری با کیفیت 720p را داشت.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس

در بین افتخارات سونی اریکسون اسکپریا اکس ۱۰ مینی جایزه طراحی رد دات سال ۲۰۱۰ به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - چشم می‌خورد. این گوشی همچنین مدل مورد علاقه نویسندگان ۵۰ مجله از سرتاسر اروپا بوده است.

اکسپریا اکس ۱۰ مینی در دوران خاصی متولد شد؛ زمانی که گوشی‌های با نمایشگر لمسی از جمله سامسونگ جت و ال‌جی GD800 مینی روانه بازار شده بودند که البته هیچکدام هوشمند به حساب نمی‌آمدند. در عین حال این گوشی برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - افرادی که از گوشی‌های با صفحه کلیدهای عددی به مدل‌های با نمایشگر لمسی مهاجرت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - می‌کردند گزینه مناسبی بود. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - علاوه بر این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - مزیت دسترسی دو گوشی اکس ۱۰ مینی و اکس ۱۰ مینی پرو به اندروید مارکت و اپلیکیشن‌های متعدد را نباید فراموش کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone