تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20358.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شروع WWDC با صحبت‌های تیم کوک در مورد نژادپرستی

«تیم کوک» مدیرعامل اپل نطق اصلی خودش در رویداد WWDC 2020 را با گفتمانی پیرامون نژادپرستی، برابری و عدالت آغاز کرد. او متعهد شد تا «نیرویی برای تغییر» در موضوع نژادپرستی و اعتراضات اخیر باشد. ...

«تیم کوک» مدیرعامل اپل نطق اصلی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کردستان استان کردستان - خودش در رویداد WWDC 2020 را با گفتمانی پیرامون نژادپرستی، برابری و عدالت آغاز کرد. او متعهد شد تا «نیرویی برای تغییر» در موضوع نژادپرستی و اعتراضات اخیر باشد.

در ادامه مراسم WWDC 2020 امشب تیم کوک مدیرعامل کمپانی اپل نیز از فرصت استفاده کرد تا در ابتدای نطق اصلی‌اش در رابطه با حواشی اخیر ایالات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کردستان استان کردستان - متحده آمریکا و موضوعات مهمی مانند نژادپرستی، برابری و عدالت صحبت کند. کوک می‌گوید متوجه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کردستان استان کردستان - دردی که در سرتاسر کشور «به خصوص بین جوامع سیاه‌پوست و تیره‌پوست بعد از کشته شدن بی‌منطق جورج فلوید» فراگیر شده، بوده است.

او معتقد است وقایع اخیر باعث شده همه «با نابرابری سازمان‌یافته و همیشگی و بی‌عدالتی اجتماعی» مواجه شوند. اپل یکی از عمده شرکت‌هایی است که بعد از مرگ فلوید فعالیت‌های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کردستان استان کردستان - زیادی جهت برابری نژادی داشته است. او در نطق خود اضافه کرد:

این شرکت بر پایه آزادی و برابری برای همه بنا شده است. برای جمعیت زیادی از مردم، و برای مدتی طولانی، ما به هیچ کدام از ایده‌ها و هدف‌هایمان نرسیدیم. این یعنی وقت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کردستان استان کردستان - عمل است.

مدتی پیش اپل متعهد شد که ۱۰۰ میلیون دلار برای فعالیت‌های مرتبط با برابری نژادی و برقراری عدالت هزینه کند، که در واقع «محدودیت‌ها و موانع سیستماتیکی که - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کردستان استان کردستان - فرصت‌های جوامع رنگین پوست در زمینه تحصیلات، برابری اقتصادی و عدالت قضایی را تحت تاثیر قرار داده‌اند» را به چالش می‌کشد.

این کمپانی همچنین فعالیت‌های مرتبط با سیاه‌پوستان و همکاری با آنها را گسترش خواهد داد و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کردستان استان کردستان - اقلیت‌های بیشتری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کردستان استان کردستان - را به استخدام خود در خواهد آورد. «توسعه دهندگان رنگین پوست فرصت دارند تا به کمپ کارآفرینی ما بپیوندند تا روشن‌ترین نورها و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کردستان استان کردستان - بهترین ایده‌ها را پرورش دهند. هدف - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کردستان استان کردستان - ما همیشه این بوده که جهان را به جایی بهتر تبدیل کنیم، و متعهد هستیم تا نیرویی برای تغییر باشیم».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خونیرث نوشته شده درتاریخ 1402/08/07
حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال پروفایل GE GSS23HGH شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone