تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20368.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار بنچمارک منتسب به کارت گرافیک گیمینگ آتی انویدیا؛ RTX 3090 در راه است؟

برای اولین بار اطلاعاتی از بنچمارک نسل بعدی کارت گرافیک انویدیا در 3DMark مشاهده شده که خبر از سرعت بالاتر نسبت به جی‌فورس RTX 2080 Ti می‌دهد. بر اساس اطلاعات بنچمارک منتشر شده پردازشگر گرافیکی جدید به ...

برای اولین بار اطلاعاتی از بنچمارک نسل بعدی کارت گرافیک انویدیا در 3DMark مشاهده شده - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که خبر از سرعت بالاتر نسبت به - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جی‌فورس RTX 2080 Ti می‌دهد.

بر اساس اطلاعات بنچمارک منتشر شده پردازشگر گرافیکی جدید به امتیاز ۱۸،۲۵۷ در تست تایم اسپای 3DMark دست یافته است. در صورتی که این اطلاعات صحت داشته باشد می‌توان گفت که با یک پردازشگر گرافیکی جدید طرف هستیم؛ چرا که حتی پردازشگر Titan RTX هم بدون سیستم‌های خنک سازی فوق قوی از جمله نیتروژن مایع توانایی دستیابی به این سرعت را - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ندارد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

امتیاز به دست آمده ۲۱ درصد سریع‌تر از Titan RTX و ۲۶ درصد سریع‌تر از RTX 2080 Ti است. به نظر می‌رسد این بنچمارک مربوط به پردازشگر با کد GA102 است و احتمالا در کارت‌های گرافیک مختلف از جمله نسل بعدی سری Titan‌،‌ یک کارت گرافیک از سری کوادرو انویدیا و چند کارت گرافیک گیمینگ با اسامی احتمالی جی‌فروس RTX 3080 و جی‌فورس RTX 3090 مربوط است.

بسیاری از افشاگران معتقدند GA102 پردازشگری با ۵،۳۷۶ هسته پردازشی است با این حال ترکیب هسته‌ها در مدل‌های مختلف مشخص نیست. بر اساس یک توییت دیگر گمانه زنی شده که ظرفیت رم - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و برخی جزئیات کارت‌های آتی به ترتیب زیر خواهد بود:

  • نسل دوم کارت گرافیک انویدیا تایتن با ۲۴ گیگابایت حافظه، GA102-400-A1 5376 24GB 17Gbps
  • جی‌فورس RTX 3090 با ۱۲ گیگابایت حافظه، GA102-300-A1 5248 12GB 21Gbps
  • جی‌فورس RTX 3080 با ۱۰ گیگابایت حافظه، GA102-200-Kx-A1 4352 10GB 19Gbps

با توجه به میزان افزایش - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قدرت در بنچمارک مورد بحث به نظر می‌رسد موضوع اخیر اشاره به جی‌فورس - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - RTX 3090 داشته باشد. البته شاید هم شاهد نام RTX 3080 باشیم. این که در نهایت کدام نام انتخاب شود بستگی به سیاست‌‌های بازاریابی انویدیا دارد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

نکته دیگری که می‌توان برداشت کرد این است - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که بر اساس بنچمارک 3DMark سرعت ساعت ۱۹۳۵ مگاهرتز ثبت شده که در مقایسه با RTX 2080 Ti با سرعت ۱۵۴۵ مگاهرتز خبر از افزایش ۲۵ درصدی می‌دهد. این موضوع به این - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - معنی است که کارت گرافیک بعدی شاید در مقایسه - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با RTX 2080 Ti برای دستیابی به امتیاز - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بالاتر نیازی به تعداد هسته‌های پردازشی بیشتر نداشته باشد. با این حال انتظار می‌رود انودیا جدیدترین کارت گرافیک بعدی خود را در انتهای سال جاری میلادی با هسته‌های بیشتر روانه بازار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهدخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب سمت سید کلامسر مرزن اباد مرزن‌آباد تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در سید کلامسر مرزن اباد شهر مرزن‌آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone