🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43188.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کامیونت جدید تسلا بدون راننده هم حرکت می کند

مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک مدتی است که خبر از ساخت یک کامیونت الکتریکی داده و قرار هم بر این شده تا در پاییز امسال شاهد رونمایی از آن باشیم. اما گزارش اخیر که از سوی ...

مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک مدتی است که خبر از ساخت یک کامیونت الکتریکی داده و قرار هم بر این شده تا در پاییز امسال شاهد رونمایی از آن باشیم. اما گزارش اخیر که از سوی رویترز منتشر شده نشان می دهد این ماشین بزرگ تسلا قابلیت حرکت بدون راننده را هم دارد و لزومی به رانندگی کردن با آن نیست.

رویترز ایمیل های رد و بدل شده میان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر محمودآباد استان مازندران - تسلا و دپارتمان وسایل نقلیه ایالت نوادا را به دست آورده که در آن پیرامون تست های احتمالی در جاده ها صحبت شده است. احتمالا هدف تسلا ایجاد ساختارهایی جوخه مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر محمودآباد استان مازندران - در جاده ها هست. به گونه ای که ماشین های بدون راننده، پشت سر یک ماشین با راننده حرکت کرده و الگوی حرکت را از ماشین جلویی می گیرند.

تسلا به جد در تلاش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر محمودآباد استان مازندران - است تا قابلیت مشابهی را برای ماشین های معمولی نیز به کار بگیرد و در حالت اتوپایلت که حدودا ۵ هزار دلار به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر محمودآباد استان مازندران - قیمت خودروها اضافه می کند، رانندگان می توانند بدون رانندگی، مسیر را طی کنند. اما این قابلیت تقریبا نصفه و نیمه است و راننده باید همچنان چشم به جاده و دست به فرمان داشته باشد تا جلوی تصادف را بگیرد.

یک قابلیت دیگر نیز تحت عنوان خودران کامل اضافه شده که ۳ هزار دلار هزینه در بر دارد و به گفته تسلا وقتی این قابلیت فعال - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر محمودآباد استان مازندران - شود (هنوز آماده نیست اما رانندگان می توانند آن را بخرند) - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر محمودآباد استان مازندران - راننده ها کاملا می توانند کنترل را به دست ماشین بسپارند.

آنچه عجیب به نظر می رسد، آمادگی تسلا در تست این فناوری است. ایالت نوادا همکار احتمالی آن ها خواهد بود چون جزو تنها ایالت های آمریکایی است که مجوز چنین تست هایی را می دهد. این ایالت در سال ۲۰۱۵ هم به دایملر اجازه تست مشابهی را داده بودند.

تسلا قصد دارد در ماه سپتامر (ماه آینده میلادی) خودروی درشت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر محمودآباد استان مازندران - اندام خود را معرفی کند و آن زمان احتمالا جزئیات بیشتری در مورد فناوری جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر محمودآباد استان مازندران - تسلا خواهیم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر محمودآباد استان مازندران - شنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone