تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20356.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل از iPadOS 14 رونمایی کرد

دقایقی پس از معرفی iOS 14 در WWDC20 نوبت به رونمایی از iPadOS 14 رسید. نسخه جدید سیستم عامل آیپد علاوه بر تغییرات ظاهری به قابلیت‌‌های جدیدی مجهز شده که از پتانسیل نمایشگر بزرگ به خوبی استفاده کرده ...

دقایقی پس از معرفی iOS 14 در WWDC20 نوبت به رونمایی از iPadOS 14 رسید. نسخه جدید سیستم عامل آیپد علاوه بر تغییرات ظاهری به قابلیت‌‌های جدیدی مجهز شده که از پتانسیل نمایشگر بزرگ به خوبی استفاده کرده و کار با آن را ساده‌تر می‌سازد

این دو سیستم عامل علیرغم برخی تفاوت‌ها اشتراکات زیادی با هم دارند و تمام قابلیت‌های جدید iOS از جمله مموجی‌های بیشتر، چیدمان جدید اپ‌ها با عنوان App Library و تغییرات در اپ ترجمه و اپلیکیشن پیام رسانی به iPadOS 14 هم آمده‌اند. به این موارد باید قابلیت قرار دادن ویجت‌های با اندازه متنوع روی صفحه هوم، بهینه سازی اپل مپس و تست اپلیکیشن‌‌های جدید بدون دانلود کامل آنها را اضافه کرد.

تمرکز اپل در iPadOS 14 روی استفاده از ابعاد بزرگ نمایشگر بوده و به همین خاطر طراحی بسیاری از اپ‌ها را تغییر داده - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است. نوار کناری بسیاری از اپ‌ها از جمله موزیک و فوتوز اجازه جابجایی در بخش‌های مختلف برنامه‌ را به شما می‌دهد. همچنین لیست‌ها و منوهای کشویی دسترسی به گزینه‌های مختل را ساده‌تر - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرده‌اند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی

رابط کاربری سیری هم کوچکتر شده و به اشغال بخش محدودتری از قناعت می‌کند. تماس‌های تلفنی یا ورودی از  FaceTime به جای - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نمایش روی کل صفحه در قالب اعلانی فشرده در بخش بالایی نمایشگر ظاهر می‌شوند. طراحی بخش جستجو هم فشرده‌تر شده و دیگر - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کل - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - صفحه را در برنمی گیرد. حالا هر زمان که به جستجو نیاز داشته باشید کادری افقی روی بخش بالایی اپ‌ها پیدا می‌شود.

یکی از تغییرات - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مهم تشخیص بهتر متونی است که به صورت دستی و با اپل پنسل نوشته شده‌اند. قابلیتی به نام Scribble - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - محتوای دست‌نوشته را به متون تایپ شده تبدیل می‌کند که امکان استفاده در تمامی اپ‌های دیگر را دارند. - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با استفاده از اپلیکیشن Notes هم می‌توانید در دست‌‌نوشته‌هایتان دنبال کلمات خاص - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بگیرید؛ دقیقا مثل زمانی که در یک متن تایپ - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شده جستجو می‌کنید.

تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی

قابلیت مهم دیگری که اپل طی مراسم چندان به آن نپرداخت امکان انتخاب اپ‌های پیش فرض ایمیل - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و مرورگر است که کاربران از مدت‌ها پیش منتظر آن بودند. آیپد تا کنون کاربران را ملزم می‌کرد از سافاری - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و اپل Mail برای وبگردی و ارسال ایمیل استفاده کنند اما Mail چندان کارایی مطلوبی ندارد.

iPad OS 14 احتمالا در ماه‌های شهریور یا - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مهر - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و همزمان با معرفی سری آیفون ۱۲ منتشر - تعمیرات یخچال هایر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فارا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من یک مشتری هستم که یخچال هایر HRB-2764PMG-E را دارم و یک مشکل رایج با آن دارم. مشکل من این است که یخچال من به طور مداوم صدا می کند و موجب ایجاد نویز و ایجاد اذیت برای من می شود. من می خواهم بدانم که آیا شما تعمیر یخچال هایر را انجام می دهید؟ اگر بله باشد، آدرس و شماره تماس خود را برای من ارسال کنید تا بتوانیم قیمت و زمان تعمیر را مشاوره کنیم. متشکرم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone