🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  2. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31329.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پی پینگ با برگزاری مسابقات گوناگون سه سالگی خود را جشن می‌گیرد

پی پینگ در حالی جشن تولد سه سالگی خود را جشن می‌گیرد که به آمار 130 هزار کاربر ثبت شده رسیده است و با بیش از 5 هزار کسب و کار در حال همکاریست. این ...

پی پینگ در حالی جشن تولد سه سالگی خود را جشن می‌گیرد که به آمار 130 هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - کاربر ثبت شده رسیده است و با بیش از 5 هزار کسب و کار در حال همکاریست. این مجموعه به مناسبت سالگرد تولد خود مسابقه اینستاگرامی تدارک دیده که در آن به شرکت کنندگان به قید قرعه سه ساعت هوشمند شیائومی اهدا می‌شود.

«مسعود مشهدی» - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - مدیر اجرایی پی پینگ در گفتگو با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - دیجیاتو می‌گوید که در این کمپین از تمامی اعضای صفحه اینستاگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - پی پینگ سوالی پرسیده می‌شود مبنی بر اینکه کدام فروشگاه اینترنتی را دوست دارند و در نهایت به فروشگاهی که بیشتر از همه رای آورده یک ماه پلتفرم رایگان پی پینگ داده می‌شود: - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - «در کنار این مسابقه، بخش گردونه را هم داریم که در آن کاربران می‌توانند به کدهای تخفیف فروشگاه‌های مختلف اینترنتی دست پیدا کنند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی

مشهدی سرآغاز پی پینگ را از آواتک می‌داند و می‌گوید که تیمشان در ابتدا قرار بوده روی پلتفرمی مخصوص صندوق قرض‌الحسنه خانواده‌ها کار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - کند و نامش را بیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - وام بگذارد ولی بعدها با مطالعه روی بازار به این نتیجه رسیده که بازار کار خود را گسترش دهد:

«فهمیدیم که بازار بیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - احتیاج به حضور فین‌تک‌های با کارکردهای بیشتر را دارد. در روند کاری خود نیز در سال جدید به بازار B2B رسیده‌ایم و قصد داریم تا برای کسب‌وکارها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - خدمات ارزنده‌ای را با تخفیفات ویژه ارائه کنیم. خدماتی چون سرویس فاکتور آنلاین، ارائه خدمات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - مورد نیاز در حوزه کسب‌وکارهای پرداخت آنلاین، سرویس API و ساخت حدود 20 پلاگین جدید از جمله این خدمات جدید محسوب می‌شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی

مدیراجرایی پی پینگ رشد این مجموعه را در زمان کار خود باورنکردنی متصور می‌شود و اذعان دارد که یک برنامه شش ماهه را در طول دو هفته طی کرده‌اند. به گفته او پی پینگ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - اولین سرویس صفحه شخصی پرداخت و همچنین کسب و کار فرد به فرد هست و به همین دلیل توانست در زمان آغاز فعالیت خود در بین کاربران محبوب شود: «با ارائه ورژن دوم در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - ماه‌های گذشته اما کارکردهای پی پینگ توسعه یافته و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - امروز بازار گسترده‌تری را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فراهان استان مرکزی - هدف گرفته است.»

پی پینگ در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز فعالیت‌های مفیدی دارد و تاکنون با خیریه‌هایی چون خیریه رعد و یا هیات‌های مذهبی کار می‌کند و در بین این اهالی شناخته شده است. مشهدی به دیجیاتو می‌گوید:

«جمع آوری نذورات و مبالغ کمک‌های مردمی و... را در بستر پی پینگ مهیا نموده‌ایم و این خدمات را با مبالغی بسیار پایین‌تر برای این مجموعه‌ها ارائه می‌کنیم تا رسالت خودمان را در این زمینه انجام داده باشیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone