🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  3. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31333.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ساخت باتری فلزی از نوعی اسفنج پلیمری با عمر دوبرابری

دانشمندان نسل جدیدی از باتری های فلزی را توسعه داده اند که دوبرابر بیشتر از نمونه های مشابه دوام می آورد و سریع تر هم شارژ می شود. این باتری بادوام با کمک نوعی اسفنج ...

دانشمندان نسل جدیدی از باتری های فلزی را توسعه داده اند که دوبرابر بیشتر از نمونه های مشابه دوام می آورد و سریع تر هم شارژ می شود. این باتری بادوام با کمک نوعی اسفنج سه بعدی پلیمری متخلخل ساخته شده و ایمنی به مراتب بیشتری نسبت به باتری های لیتیومی استاندارد دارد که بعضا به خاطر مسائلی دچار آتش سوزی یا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان - انفجار می شوند.

دانگای ونگ از محققان ارشد پروژه و پروفسور مهندسی مکانیک دانشگاه پنسیلوانیا در این باره می گوید:

این پروژه با هدف توسعه نسل بعدی باتری های فلزی کلید خورده است. چندین دهه است که ما از فلز لیتیوم برای ساخت باتری ها کمک می گیریم اما برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان - مسائل بنیادین در این باره وجود دارند که مانع از پیشرفت می شوند.

باتری های جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان - در ساده ترین شکل خود از سه جزء ساخته شده اند: یک الکترود مثبت، یک الکترود منفی و یک الکترولیت. زمانی که باتری شارژ می شود یون های لیتیومی از الکترود مثبت گرفته شده و با حرکت درون ساختار کریستالی و الکترولیت به سمت الکترود منفی می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان - روند و در آنجا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان - ذخیره می گردند. هرچه این فرایند زودتر انجام شود باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان - نیز سریع تر شارژ می گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان

با این حال اما وقتی باتری های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان - لیتیومی یونی به سرعت شارژ می شوند (مثلا انواع مورد استفاده در خودروهای الکتریکی) اشکالی شبیه به سوزن را ایجاد می کنند. این سوزن ها چرخه عمر باتری ها را کاهش داده و ضمن پایین آوردن امنیت شان مسائلی نظیر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان - انفجار یا آتش سوزی را به وجود می آورند.

دکتر ونگ در این رابطه گفت:

رویکرد ما استفاده از نوعی پلیمر به جای فلز لیتیوم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان - بود. این ماده مانند یک اسفنج متخلخل عمل می کند که نتنها انتقال یون ها را تسریع می بخشد بلکه از زوال باتری نیز جلوگیری می نماید. با این کار دیگر حتی در دما های پایین و موقعیت های شارژ سریع نیز خبری از شوره روی صفحه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان - فلزی نخواهد بود.

و اما این تحقیق می تواند به ساخت باتری های فلزی پایدارتر و قدرتمندتر منتهی شود که قابلیت استفاده در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان - تمامی بخش های زندگی را دارند. ساخت باتری هایی با دوام بیشتر و شارژ سریع تر از جمله مسائلی است که ذهن دانشمندان را به خود مشغول کرده و هر از چندگاهی شاهد ارائه نمونه اولیه از باتری های با عمر بالا هستیم که البته هنوز هیچکدامشان به مرحله تولید انبوه نرسیده اند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آستارا استان گیلان - و صنعت تلفن های هوشمند را در انتظار ورودشان نگه داشته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone