🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31341.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

حراج آنلاین اورانیوم در وبسایت ژاپنی یاهو؛ پلیس در حال بررسی پرونده

در کشورهای مختلف خرید و فروش آنلاین برخی اقلام با ممنوعیت مواجه هستند؛ اما اورانیوم از آن دست مواردی است که بازتاب فروش اینترنتی آن در کشوری مثل ژاپن توجه بسیاری از رسانه ها را ...

در کشورهای مختلف خرید و فروش آنلاین برخی اقلام با ممنوعیت مواجه هستند؛ اما اورانیوم از آن دست مواردی است - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان - که بازتاب فروش اینترنتی آن در کشوری مثل ژاپن توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده است.

سازمان انرژی اتمی ژاپن رادیواکتیو بودن ماده مورد معامله را تأیید کرده است

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین کاربردهای اورانیوم استفاده در رآکتورهای هسته ای و البته تسلیحات اتمی است که باعث شده خرید و فروش این ماده از حساسیت بالایی برخوردار باشد. اما حساسیت موضوع زمانی بیشتر می شود که بتوان به راحتی و از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان - اینترنت، ماده پرتوزای مذکور را تهیه کرد که چنین چیزی تا چند روز پیش در ژاپن ممکن بود.

حالا پلیس ژاپن به مسئله - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان - ورود کرده و ضمن مسدود کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان - آدرس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان - اینترنتی حراج اورانیوم، چند نفر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان - را در این ارتباط دستگیر نموده است. پلیس همچنین نمونه ای از پودر مورد معامله را برای سازمان انرژی اتمی ژاپن ارسال کرده که نتایج آزمایشات اولیه رادیواکتیو بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان - این ماده را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان - تأیید می کنند و قرار است نوع اورانیوم (کنسانتره یا ضعیف شده) نیز مشخص شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان

نکته جالب اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان - حراج اورانیوم از طریق وبسایت ژاپنی یاهو انجام گرفته که بلافاصله پس از تماس پلیس، صفحه مورد بحث از دسترس خارج شده و مقامات امنیتی برای بررسی موضوع مسئولان وبسایت را احضار کرده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری های محلی، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان - پلیس توکیو موفق شده عامل فروشنده اورانیوم را دستگیر کند و افرادی هم که موفق به ثبت درخواست - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان - در حراجی شده بودند، برای تحقیقات بیشتر به مرکز پلیس برده شده اند.

لازم به ذکر است مدیران یاهو هنوز درباره مسئله اخیر اظهار نظر رسمی نکرده اند و پلیس ژاپن هم اظهار داشته که پس از پایان بازجویی ها، نتیجه را به اطلاع رسانه ها خواهد رساند.

گفتنی است ماده مورد بحث تحت عنوان «اورانیوم 99.9%» در وبسایت یاهو به حراج گذاشته شده بود.

- تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گرگان استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone