🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31334.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تقدیر از ایرانسل برای دو طرح‌ تداوم کسب و کار و مقابله با بحران

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل برای تلاش‌های صورت گرفته در تدوین طرح‌های تداوم کسب و کار، مقابله با بحران و همچنین اهتمام در نشر و پیاده سازی فرهنگ پدافند غیرعامل ...

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل برای تلاش‌های صورت گرفته در تدوین طرح‌های تداوم کسب و کار، مقابله با بحران و همچنین اهتمام در نشر و پیاده سازی فرهنگ پدافند غیرعامل تقدیر کرد.

به گزارش ایرانسل، «طرح تداوم کسب و کار» یا BCP (Business Continuity Plan) و «طرح مقابله با بحران» یا DRP (Disaster Recovery Plan) توسط این اپراتور و براساس استانداردهای بین‌المللی تدوین و پیاده سازی شده است. در این دو طرح مخاطرات و ریسک‌های موجود در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسدآباد استان همدان - سطح شبکه، قبل از بروز بحران‌ پیش‌بینی و امکان مقابله و پایداری شبکه در زمان بحران فراهم می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسدآباد استان همدان

لازم به توضیح است که در طرح استمرار کسب و کار (BCP – Business Continuity Plan) شرایط برای ادامه فعالیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسدآباد استان همدان - کسب و کارهایی که تحت تاثیر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسدآباد استان همدان - شرایط فیزیکی خارجی مانند طوفان، سیل، آتش سوزی، جرایم و … دچار مشکل شده باشند را به وجود می‌آورد. این طرح‌ها عموما شامل نحوه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسدآباد استان همدان - بازیابی فعالیت‌های کسب و کار و یا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسدآباد استان همدان - انتقال آنها به محلی دیگر است. مثلا اگر مرکز داده در آتش سوزی تخریب شود، فعالیت‌های کسب و کار به سایت جایگزین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسدآباد استان همدان - (پشتیبان) منتقل خواهد شد.

گفتنی‌ست همایش «بازدارندگی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسدآباد استان همدان - سایبری در سایه حماسه حسینی» صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ آبان ماه با حضور وزیر ارتباطات و سردار «غلامرضا جلالی» رییس سازمان پدافندغیرعامل در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone