🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31342.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

فاش شدن اطلاعات ۲.۲ میلیارد حساب کاربری؛ آیا شما هم هک شده اید؟

چند هفته پیش ۷۷۳ میلیون آدرس ایمیل و ۲۱ میلیون رمز عبور فاش شد. این افشاگری در فضای اینترنت را «مجموعه‌ی #۱» نام گذاری کردند. اما حالا به نظر می‌رسد که مجموعه‌های شماره‌ی ۲ تا ...

چند هفته پیش ۷۷۳ میلیون آدرس ایمیل و ۲۱ میلیون رمز عبور فاش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی - شد. این افشاگری در فضای اینترنت را «مجموعه‌ی #۱» نام گذاری کردند. اما حالا به نظر می‌رسد که مجموعه‌های شماره‌ی ۲ تا ۵ هم در وبسایت‌های دانلود تورنت در دسترس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی - قرار گرفته‌اند که دارای حجم ۸۴۵ گیگابایتی از اطلاعات دزدیده شده هستند و بیش از ۲.۲ میلیارد نام کاربری و رمز عبور یکتا را شامل می‌شوند.

بنابر گزارشی که Wired منتشر کرده مجموعه‌های ۲ تا ۵ هر کدام دو برابر اطلاعات منتشر شده در مجموعه‌ی شماره‌ی یک را شامل می‌شوند. محققین امنیتی بعد از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی - بررسی این فایل‌ها و حذف اطلاعات تکراری به این نتیجه رسیدند که حدود ۲.۲ میلیارد نام کاربری و رمز عبور در مجموعه‌های جدید فاش شده وجود دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی

متاسفانه این مجموعه داده‌ها در بازار سیاه دست به دست می‌شوند و از طریق وبسایت‌های تورنت بیش از ۱۰۰۰ بار دانلود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی - شده‌اند. لازم به ذکر است که بیشتر اطلاعات مربوط به ایمیل‌های سرویس Yahoo و حساب‌های کاربری دراپ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی - باکس و لیندکدین است.

برای این که متوجه شوید که آیا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی - حساب کاربری شما و رمز عبوری که پیش‌تر از آن استفاده می‌کردید در این لیست - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی - افشا شده قرار دارد یا خیر می‌توانید از وبسایت Have I Been Pwned استفاده کنید.  بنابر گزارشات منتشر شده از Wired به نظر می‌رسد که مجموعه‌های شماره‌ی ۲ تا ۵ هنوز در این وبسایت قرار نگرفته‌اند.

برای اطمینان بیشتر می‌توانید از Hasso-Plattner استفاده کنید. می توانید ایمیل خود را وارد کنید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی - تا اطلاعات احیاناً فاش شده از جمله رمز عبور، نام و نام خانوادگی، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی - آدرس، تاریخ تولد، شماره تلفن و ... مرتبط با سایت هایی که در آنها حساب کاربری داشته اید به ایمیلتان ارسال شود.

همیشه سعی کنید از تایید هویت دو مرحله‌ای بهره ببرید و برای هر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی - حساب کاربری از رمز عبور متفاوتی استفاده کنید. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی - استفاده از نرم افزار‌های مدیریت رمز عبور یکی دیگر از توصیه‌های متخصصین امنیت سایبری محسوب می‌شود.

توضیح: دیجیاتو کارکرد صحیح این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آشتیان استان مرکزی - دو وبسایت را تأیید یا رد نمی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ آیا امام خمینی آشتیان طرح تعویض اجاق گاز و فر آلتون قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در امام خمینی شهر آشتیان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone