🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31335.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

لنوو تینکپد T590 معرفی شد؛ نمایشگر وسیع در بدنه‌ای پرتابل

لنوو برای علاقمندان به فرم فاکتور و سخت افزار مدل T490 که در عین حال نیازمند نمایشگری بزرگتر هستند از مدل جدید تینکپد T590 رونمایی کرده است. این لپ تاپ نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و GPU قدرتمند را ...

لنوو برای علاقمندان به فرم فاکتور و سخت افزار مدل T490 که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - در عین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - حال نیازمند نمایشگری بزرگتر هستند از مدل جدید تینکپد T590 رونمایی کرده است. این لپ تاپ نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و GPU قدرتمند را در بدنه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - باریک و نسبتا سبک گرد هم آورده که وزن آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - از ۱.۷ کیلوگرم فراتر نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - رود.

صفحه نمایش ۱۵.۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - اینچی تینکپد T590 از رزولوشن 4K، دالبی ویژن HDR و روشنایی ۵۰۰ نیتی بهره برده و فضای کاری قابل توجهی را برای کاربر به ارمغان می آورد.تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان

لپتاپ از نظر سخت افزاری به پردازنده نسل هشتم اینتل Core vPro - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - i7 مجهز شده و گزینه های پردازشگر گرافیکی نیز شامل اینتل HD 620‌ و کارت جداگانه جی فورس MX250 می شود. از نظر حافظه هم امکان سفارش حداکثر ۴۸ گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD وجود دارد.

ویژگی های دیگر شامل پورت های تاندربولت ۳، USB-C 3.1، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - USB-A، HDMI، کارت microSD و جک صوتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - کمبو می شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - لنوو از قابلیت های صوتی هم غافل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - نشده و تینکپد T590 از تراشه dTPM 2.0، اسکنر اثر انگشت، اسلات قفل کنسینگتون، ویندوز هلو و پوشش وبکم ThinkShutter برخوردار است. میکروفون های قدرتمند میدان دور و اسپیکر سازگار با فناوری Dolby Audio Premium هم کیفیت صدای لپ تاپ را تضمین می کنند.تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان

علی رغم این سخت افزار قدرتمند باتری ۵۸ وات ساعتی با یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - بار شارژ انرژی کافی برای ۱۵ ساعت کار را فراهم خواهد کرد. فناوری شارژ سریع لنوو نیز زمان پر شدن باتری را کاهش می دهد.

این دستگاه ابعادی برابر با ۳۶۵.۸ در ۲۴۸ در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - ۱۹.۱ میلی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قروه استان کردستان - متر دارد و به گفته کمپانی سازنده ۱۱ درصد از مدل قبلی سبکتر است. تینکپد T590 از خرداد ماه سال آینده و با قیمت پایه ۱۰۲۹ دلار روانه بازار های بین المللی خواهد شد.

کمپانی چینی همزمان از جدیدترین لپ‌تاپ‌های ایدیاپد و تینک‌پد نیز رونمایی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone