🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31318.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چرا هوش مصنوعی در بازی‌ها تقلب می‌کند؟

کارشناس یادگیری ماشینی شرکت گوگل، روش‌های جالبی که نرم افزار هوش مصنوعی برای تقلب در بازی یا برنامه‌ها بکار می‌گیرد را بررسی نموده و دلیل آن را تشریح کرده است. برای مثال یک برنامه به ...

کارشناس یادگیری ماشینی شرکت گوگل، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران - روش‌های جالبی که نرم افزار هوش مصنوعی برای تقلب در بازی یا برنامه‌ها بکار می‌گیرد را بررسی نموده و دلیل آن را تشریح کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران

برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران - مثال یک برنامه به خصوص برای نباختن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران - در بازی تتریس طراحی شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران - به سادگی با متوقف کردن بازی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران - سعی می‌کند وقت بیشتری برای تصمیم‌گیری داشته باشد.

پژوهشگر آزمایشگاه هوش مصنوعی دیپ مایند، Victoria Krakovna سعی کرده با پرسش از همکاران و دوستان خود، مثال‌هایی برای اخلاقی رفتار نکردن هوش مصنوعی پیدا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران - کند تا مشخص گردد این فناوری به چه دلیل تقلب - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران - می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران

این مسئله می‌تواند نگرانی‌هایی درباره‌ی آینده‌ی این تکنولوژی مطرح کند چرا که نشان می دهد هوش مصنوعی راه‌های دیگری غیر از روش‌های تعیین شده برای جلو بردن مقاصدش در پیش می‌گیرد.

این محقق باور دارد بزرگترین نگرانی این نیست که هوش مصنوعی، به دستورات تعریف شده عمل نکند بلکه ممکن است فرمان‌‌های موجود را به روش اشتباهی انجام دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران

برای مثال یک شبیه ساز زندگی مصنوعی که به منظور شبیه سازی سیر تکاملی طراحی شده بود، فراموش کرده بود انرژی مورد نیاز برای به دنیا آوردن کودکان را در نظر بگیرد. بدین ترتیب گونه تعریف شده توسط این شبیه ساز سعی کرده بود با خوردن فرزندانش انرژی لازم برای به دنیا آوردن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران - بچه های بیشتر را تهیه کند.

درست است برنامه‌های هوش مصنوعی سعی می‌کنند بهترین و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران - سریعترین نتیجه را برای حل مسائل پیدا کنند اما ممکن است آنها حرکت‌های غیر قانونی در پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران - بگیرند که آنچنان با اخلاقیات انسانی همخوانی ندارند. توسعه‌ی هوش مصنوعی باهوشتر بدین معنی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران - نخواهد بود که بهترین راه درست برای حل مسائل یافت می‌گردد بلکه امکان دارد بدین شکل بهترین راه تقلب پیدا شود.

این کارشناس در همین زمینه خاطر نشان نموده:

«اگر ما بتوانیم هوش مصنوعی بسیار باهوشی بسازیم، آنگاه این سیستم بهتر می‌تواند راه های رسیدن به هدف‌هایش را تخمین بزند و بدین شکل باید انتظار داشته باشیم که راه‌های گریز بیشتری در برنامه‌ خود تشخیص دهد. ممکن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آمل استان مازندران - است راه حلی که هوش مصنوعی پیدا می‌کند، آن چنان با آموخته‌های ما نخواند و مدنظر ما نباشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone