🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31346.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کروم 72 برای مک، ویندوز و لینوکس با تغییراتی قابل توجه عرضه شد

نسخه‌ی جدید مرورگر گوگل کروم در حال حاضر برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس قرار گرفته است. کروم 72 امکان راه اندازی Chromecast از طریق وب را از بین برده و بخش ...

نسخه‌ی جدید مرورگر گوگل کروم در حال حاضر برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس قرار گرفته است. کروم 72 امکان راه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران - اندازی Chromecast از طریق وب را از بین برده و بخش تنظیمات را با تغییرات قابل توجهی رو به رو کرده است.

در نسخه‌ی جدید گوگل کروم امکان راه اندازی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران - Chromecast با استفاده از دانگل‌ها در مک، ویندوز و لینوکس وجود ندارد. کاربران پیش از این می‌توانستند با رفتن به مسیر chrome://cast به تنظیم Wi-Fi، تغییر نام دستگاه و ... بپردازند. حالا این مسیر تنها دستگاه‌هایی که امکان دسترسی به آن‌ها وجود دارد را نمایش خواهد داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران
تصویر سمت چپ مربوط به کروم 71 و تصویر سمت راست مربوط به کروم 72‌ است

تغییر دیگر مربوط به تنظیمات است. در کروم 72 بخش Autofill به صورت مجزا نمایش داده خواهد شد و از آنجا می‌توانید به رمز عبور، روش‌های پرداخت، آدرس‌ها و ... دسترسی داشته باشید. بخش People هم حالا دارای یک میانبر است و می‌توانید از این طریق به تنظیمات حساب کاربری گوگل بپردازید.

در نسخه‌ی جدید مرورگر کروم همچنین تغییرات ظاهری به چشم می‌خورد. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران - در حین تایپ کردن در نوار جستجوی مرورگر حالا می‌توانید علاوه بر نتایج متنی، تصاویر مربوط به موضوعی که در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران - تایپش هستید را نیز مشاهده کنید. علاوه بر این نوار جستجوی گوگل قادر خواهد بود که برخی از جستجو‌هایتان را از لحاظ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران - نوشتاری و بدون توجه به میزان جستجو شدن آن تکمیل کند. مثلا زمانی که تایپ کنید Widget sales best prac مرورگر خود به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران - خود واژه‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران - practice را برای تکمیل جستجو پیشنهاد می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران

Web Authentication API‌ به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از کلید امنیتی وارد حساب‌های کاربری خود شوند. حالا کروم در سیستم عامل ویندوز با WebAuthn API ادغام شده و به کاربران امکان استفاده از Windows Hello را خواهد داد تا با بهره‌مندی از آن وارد حساب‌های کاربری خود شوند.

روی سیستم عامل مک و Chrome OS، کروم 72 از دستگاه‌های احراز هویت که از طریق بلوتوث به کامپیوتر متصل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران - شده‌اند پشتیبانی خواهد کرد.

ابزار Chrome cleanup در ویندوز فایل‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند و دیگر خبری از حذف این فایل‌ها نیست. این موضوع باعث می‌شود که امکان حذف فایل‌های سالم به حداقل برسد.

علاوه بر این‌ها به نظر می‌رسد که کروم به زودی به امکانی مجهز خواهد شد که در صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران - اشتباه تایپی در وارد کردن آدرس یک وبسایت، یک هشدار برای کاربر ارسال شود. موضوعی که می‌تواند تا حد زیادی امکان ورود به وبسایت‌های نا امن که از دامنه‌های مشابه استفاده می‌کنند را کاهش دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرخرود استان مازندران

کروم 72 در حال حاضر برای کامپیوتر‌ها و اندروید در دسترس قرار گرفته اما نسخه‌ی Chrome OS در هفته‌های آینده عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone