🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31322.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات جدید از نسخه‌ی ۲۰۱۹ هواوی پی اسمارت

به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد نسخه‌ی ۲۰۱۹ موبایل پی اسمارت را عرضه کند چرا که جدیداً موفق شده تاییده‌ی کمیسیون ارتباطات فدرال یا FCC را برای عرضه به بازار جهان کسب کند. به همین ...

به نظر می‌رسد که هواوی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - قصد دارد نسخه‌ی ۲۰۱۹ موبایل پی اسمارت را عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - کند چرا که جدیداً - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - موفق شده تاییده‌ی کمیسیون ارتباطات فدرال یا
FCC - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - را برای عرضه به بازار جهان کسب کند. به همین دلیل اطلاعات زیادی از این موبایل در فضای مجازی لو رفته که مهمترین آنها می تواند ظرفیت باتری آن باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران

این موبایل که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - روند گرفتن تاییدیه‌ مدل POT-LX3 نام گرفته، قرار است در ۴ نسخه مختلف با تعداد سیم کارت و حافظه‌‌های گوناگون عرضه شود. بدین ترتیب چهار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - موبایل با یک یا دو سیم کارت و به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که یک ۳ گیگابایت رم آنها را همراهی می‌کند.

گزارش شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - که این تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - هوشمند از یک باتری با ظرفیت ۳۳۲۰ میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد. بدین ترتیب این شرکت چینی موفق شده ظرفیت این موبایل جدید را کمی افزایش دهد چرا که برای پی اسمارت قبلی  یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - شده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران

با بررسی اسناد ارائه شده توسط هواوی به FCC، متوجه می‌شویم که نقشه‌هایی با ابعاد تلفن هوشمند یاد شده در این نوشته‌ها وجود دارد که نشان می دهد نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ هواوی پی اسمارت چه اندازه‌هایی دارد. گوشی یاد شده ۱۵۵.۲ میلیمتر طول و ۷۳.۴ میلیمتر عرض دارد.

علاوه بر این کمپانی چینی یاد شده، سنسوری دو گانه برای دوربین اصلی در نظر گرفته، در حالی که دوربین سلفی آن تنها یک سنسور دارد و در بریدگی قطره‌ای بالای صفحه نمایش آن قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - گرفته است. بدین ترتیب دیگر خبری از دوربین سلفی دوگانه و بریدگی بالای نمایشگر بزرگ هواوی پی اسمارت پلاس نیست.

اطلاعات دیگری نظیر زمان معرفی یا عرضه، قیمت احتمالی یا حتی سخت افزار این موبایل منتشر نشده و باید برای اطلاع حاصل کردن از این مطالب، منتظر معرفی رسمی این موبایل باشیم. با این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - وجود ممکن است تا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ساری استان مازندران - آن زمان، افشاگران اطلاعات دیگری از این موبایل بدست آورند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone