🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31312.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

امکان مدیریت سریع‌تر خدمات ارزش افزوده از طریق «ایرانسل من» فراهم شد

بعد از حاشیه‌هایی که این روزها سرویس‌های VAS یا همان ارزش افزوده به پا کرده‌اند، ایرانسل ترتیبی داده تا تمام مشترکین این اپراتور بتوانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، به راحتی این سرویس‌ها را مشاهده ...

بعد از حاشیه‌هایی که این روزها سرویس‌های VAS یا همان ارزش افزوده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان - به پا کرده‌اند، ایرانسل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان - ترتیبی داده تا تمام مشترکین این اپراتور بتوانند از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان - اپلیکیشن ایرانسل من، به راحتی این سرویس‌ها را مشاهده و مدیریت و در صورت نیاز حذف کنند.

گفتنیست این امکان قبل‌تر هم در این برنامه وجود داشت ولی با گزینه جدیدی که پیش روی کاربران قرار گرفته، این اقدام سریع‌تر و راحت‌تر انجام می‌گیرد و از همان صفحه اصلی برنامه می‌توان به آن دست یافت.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان

یکی از جدیدترین امکانات افزوده شده به این نرم‌افزار کاربردی، امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان - مشاهده و غیرفعال‌سازی خدمات ارزش افزوده است که بدون نیاز به بروزرسانی، در صفحه اصلی «ایرانسل من» در دسترس مشترکان ایرانسل قرار گرفته است. کاربران می‌توانند با کلیک بر روی گزینه جدید «خدمات» در صفحه اصلی نرم‌افزار کاربردی ایرانسل من، فهرست خدمات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان - ارزش افزوده فعال روی حساب‌شان را مشاهده و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان - در صورت لزوم نسبت به غیرفعال‌سازی هریک از آن‌ها اقدام کنند.

این برنامه همچنین به مشترکانی که همزمان چند بسته اینترنتی فعال روی حساب‌شان دارند این امکان را داده است تا از طریق نرم‌افزار کاربردی ایرانسل من، از بسته در حال استفاده خود مطلع شوند. نحوه استفاده از این قابلیت اینست که از طریق صفحه اصلی این نرم‌افزار و با کلیک بر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان - روی گزینه «مصرف اینترنت من از کدام بسته است؟» به اطلاعات کاملی از بسته اینترنتی خود دست یافت.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان

شایان ذکر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان - است برای استفاده از این سرویس لازم است شماره - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان - ثبت شده در نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل‌من» با شماره سیم‌کارت موجود در گوشی تلفن همراه مشترک یکسان باشد.

مشترکان ایرانسل، می‌توانند برای دریافت و نصب اپلیکیشن «ایرانسل من» به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell مراجعه کنند؛ البته کاربران اندرویدی می‌توانند از طریق فروشگاه نرم‌افزارهای اندرویدی گوگل پلی و یا کافه بازار این نرم‌افزار کاربردی را دانلود و نصب کنند. برای کاربران سیستم عامل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خرمدره استان زنجان - iOS نیز این نرم‌افزار از طریق فروشگاه «سیب اپ» در دسترس قرارگرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone