🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31314.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

دبیر شورای عالی فضای مجازی: هاتگرام و طلاگرام از تلگرام مستقل شده‌اند

دبیر شورای عالی فضای مجازی در حاشیه همایش رسانه‌های نوین اجتماعی خبر داده که دو پیام رسان هاتگرام و تلگرام طلایی به طور موقت از حالت کلاینت‌های فارسی تلگرام خارج شده‌اند و بصورت آزمایشی مستقل شده‌اند. ...

دبیر شورای عالی فضای مجازی در حاشیه همایش رسانه‌های نوین اجتماعی خبر داده که دو پیام رسان هاتگرام و تلگرام طلایی به طور موقت از حالت کلاینت‌های فارسی تلگرام خارج شده‌اند و بصورت آزمایشی مستقل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان - شده‌اند. «ابوالحسن فیروزآبادی» دلیل فعالیت این دو پلتفرم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان - تا کنون را کوچ ذره ذره کاربران ایرانی از تلگرام به مدل‌های بومی اعلام کرده و این دوره را دوره گذر نامیده است؛ دوره‌ای که به گفته او رو به پایان است.

فیروز آبادی تایید کرده که دو شبکه هاتگرام و طلاگرام (تلگرام طلایی) گزارش داده‌اند که در حال حاضر به طور آزمایشی مستقل شده‌اند و از تلگرام جدا شده‌اند اما پیاده‌سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان - کامل این موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان - هنوز امکان پذیر نیست:

«این استقلال به صورت آزمایشگاهی بوده و پیاده‌سازی کامل آن، نیازمند سخت‌افزارها و تجهیزات مانند دیتاسنتر و سرور است که امیدواریم در مهلت تعیین شده، کاملاً اجرایی شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان

فیروزآبادی تأکید داشته که تصمیم برای فعالیت دو شبکه هاتگرام و طلاگرام، از سمت مقام قضایی انجام شده و ادامه فعالیت آنها نیز با تصمیم‌گیری قضایی انجام می‌شود. البته او اذعان داشت که در این زمینه نظر مرکز ملی فضای مجازی نیز پرسیده شده است و آنها در این زمینه مشاوراتی را ارائه داده‌اند.

او در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر تصمیم مجدد برای لغو فیلتر تلگرام هم گفته که این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان - موضوع از سمت مرکز ملی فضای مجازی مطرح نشده است:

«بعید به نظر می‌آید که قوه قضائیه نیز برنامه‌ای برای لغو فیلتر تلگرام داشته باشد و نظرش درباره فعالیت تلگرام در کشور تغییر کند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان

او در خاتمه صحبت‌هایش از شل کار کردن دستگاه‌های فیلترینگ وزارت ارتباطات نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان - انتقاد کرده است و اظهار داشته که اعمال فیلتر و اختلال روی فیلتر‌شکن‌ها به درستی انجام نمی‌شود.

پیش از این تلگرام طلایی و هاتگرام قرار بود تا شهریورماه 97 فعال بمانند و سپس به آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان - مهلت دوباره‌ای از سوی قوه قضاییه داده شد که بتوانند تا پایان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان - آذرماه فعالیت خود را ادامه دهند. حال با نزدیک شدن به پایان پاییز سال جاری و جداشدن این دو مجموعه از بستر تلگرام، به نظر می‌رسد این دو پیام رسان پرکاربرد در بین کاربران ایرانی که بارها هم توسط وزارت ارتباطات به عدم امنیت‌شان اشاره شده، کماکان در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنندج استان کردستان - دسترس عموم قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone