🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31324.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش آیفون XS و XR در عمق ۸ متری آب [تماشا کنید]

در جریان معرفی آیفون‌های جدید، مسئولین اپل مدعی شدند که این گوشی ها در برابر آب مقاومند اما همه می دانیم که پرچمداران جدید اپل ضد آب نیستند. حال کارشناسان سعی کرده‌اند آیفون XS و ...

در جریان معرفی آیفون‌های جدید، مسئولین اپل مدعی شدند که این گوشی ها در برابر آب مقاومند اما همه می دانیم که پرچمداران جدید اپل ضد آب نیستند. حال کارشناسان سعی کرده‌اند آیفون XS و XR را به دریا بیندازند تا ببیند آنها قادرند از شنا در چه عمقی جان سالم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران - بدر ببرند.

به گفته‌ی سازندگان این گوشی‌ها، آیفون XR موفق شده استاندارد IP67 را برای مقاومت در برابر آب یا گرد خاک بدست آورد. بدین ترتیب اگر این گوشی به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران - مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری بماند، بازهم می‌تواند کارایی خود را حفظ نماید.

این در حالی است که آیفون XS و آیفون XS مکس استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب یا گرد و خاک را کسب کرده و بدین ترتیب پس از ۳۰ دقیقه ماندن در عمق دو متری آب، مشکلی برایش به وجود نمی‌آید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران

به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران - همین منظور آزمایش‌هایی روی این دو گوشی انجام شد و مشخص گشت که ماندن به مدت ۳۰ دقیقه در عمق دو متری آب، قطرات چای داغ، نوشیدنی خنک و شنا در آب شور کم عمق خلیج سانفرانسیسکو هم نمی تواند اثر منفی بر عملکرد آیفون XS بگذارد.

علاوه بر این، آیفون XR و XS به استخری واقع - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران - در خلیج مونتری کالیفرنیا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران - انتقال - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران - یافت تا در آن محل تست شود. از قرار گرفتن این دو آیفون در عمق‌های مختلف آب توسط یک پهپاد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران - زیر آبی به نام OpenROV فیلمبرداری شد. این پهپاد می‌تواند در عمق ۱۰۰ متری نیز به فیلمبرداری بپردازد اما اینبار تنها تا ۸ متر به زیر آب فرو رفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران

ابتدا این دو گوشی کنار هم به عمق ۲ متری آب فرستاده شدند و پس از ۵ دقیقه زیر آب ماندن، خارج شدند. پس از آن، هردوی این گوشی‌ها به وسیله‌ی یک دستمال میکروفیبر خشک شدند و مشخص شد صفحه‌‌ی لمسی هر دوی این تلفن‌های هوشمند سالم هستند.

این دو آیفون موفق شدند از همین آزمایش در عمق ۳ متری آب نیز جان سالم به در ببرند اما طی تست این دو گوشی در عمق ۵ متری، روند متفاوتی پیش گرفته شد. این دو موبایل به مدت ۱۹ دقیقه زیر آب قرار گرفتند تا مقاومتشان سنجیده گردد. در کمال ناباوری، هیچ مشکلی برای آنها بوجود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران - نیامد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بابل استان مازندران

با این وجود، بالاخره آزمایش در عمق ۸ متری کار دست آیفون‌های جدید داد و پس از ۳ دقیقه، روی صفحه نمایش آیفون XR هشداری درباره‌ی سیم کارت گوشی به نمایش درآمد و مشخص شد که آب راه خود را به داخل محل سیم کارت این گوشی پیدا کرده است.

بالاخره پس از ۶ دقیقه و ۵۰ ثانیه زیر آب ماندن، صفحه نمایش آیفون XR به طور کلی خاموش شد اما آیفون XS موفق شد ۳۰ دقیقه کامل زیر آب بماند و از این آزمایش سربلند خارج شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ختن نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام دوستان سایت ***** اجاق گاز و فر آلیش H13G شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone