🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38033.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک انتوتو منتسب به موبایل میت 20 هواوی منتشر شد

هواوی قرار است در پاییز سال جاری از موبایل پرچمدار میت 20 رونمایی کند و حالا بنچمارکی از این تلفن هوشمند منتشر شده که خبر از کارایی بسیار بالاتر آن نسبت به میت 10 و ...

هواوی قرار است در پاییز سال جاری از موبایل پرچمدار میت 20 رونمایی کند و حالا بنچمارکی از این تلفن هوشمند منتشر شده که خبر از کارایی بسیار بالاتر آن نسبت به میت 10 و نیز پرچمداران فعلی سایر کمپانی های رقیب می دهد.

میت 20 احتمالاً از چیپست کایرین 980 بهره مند خواهد بود

موبایل های سری میت 10 (بررسی دیجیاتو) اولین تلفن های هوشمند هواوی بودند که از چیپست کایرین 970 بهره می بردند. پس از آن سری P20 با دوربین سه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان - گانه معرفی شدند که البته این بار هم از کایرین 970 در آنها استفاده شد. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان - انتظار می رود میت 20 به چیپست قدرتمندتر کایرین 980 مجهز شود.

بنچمارک انتوتو که اخیراً از میت 20 منتشر شده نشان می دهد این موبایل کارایی بسیار بالاتری نسبت به میت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان - 10 دارد و حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان - از رقبایی از جمله نسخه بهره مند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان - از چیپست اسنپدراگون 845 گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (بررسی دیجیاتو)  نیز امتیاز بالاتری کسب کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان

انتظار می رود کایرین 980 از هسته های با کارایی بالای کورتکس A75 بهره مند باشد. همچنین احتمالاً هواوی برای این چیپست از نسل دوم واحد پردازش عصبی خود استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر احتمالاً در بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان - پردازشگر گرافیکی نیز شاهد بهبودهای قابل توجهی در زمینه کارایی خواهیم بود.

بر اساس گزارش ها قرار است چیپست کایرین 980 توسط کمپانی تایوانی TSMC و بر مبنای جدیدترین فرایند 7 نانومتری تولید شود. به لطف - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان - تکنولوژی فرایند یاد شده، میزان مصرف انرژی چیپست یاد شده بهبود خواهد یافت.

در حال حاضر در حدودا 6 ماه به تاریخ رونمایی از میت 20 باقی مانده، ولی خبرهای منتسب به این تلفن هوشمند بسیار امیدوار کننده به نظر می رسند. همچنین شنیده می شود که این موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان - قرار است از دوربین اصلی سه گانه با همکاری کمپانی لایکا بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان - مند باشد. از سوی دیگر حسگر اثر انگشت میت 20 در زیر نمایشگر و مشابه آنچه اولین بار در موبایل ویوو X20 Plus UD دیده بودیم، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نجف آباد استان اصفهان - تعیبیه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone