🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38044.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آیا رسوایی فیسبوک، گوگل و توییتر را نیز به کنگره می کشاند؟

در هفته های اخیر خبرهای بسیاری از رسوایی فیسبوک و کمپانی کمبریج آنالیتیکا منتشر شد؛ اتفاقی که منجر به لو رفتن اطلاعات 87 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی و نیز سوء استفاده از آنها برای ...

در هفته های اخیر خبرهای بسیاری از رسوایی فیسبوک و کمپانی کمبریج آنالیتیکا منتشر شد؛ اتفاقی که منجر به لو رفتن اطلاعات 87 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی و نیز سوء استفاده از آنها برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - بینی نتایج انتخابات - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - ریاست جمهوری آمریکا شد. حالا با مشکلاتی که در مورد عدم رعایت حریم خصوصی کاربران توسط فیسبوک مطرح شده، نمایندگان کنگره آمریکا بر کمپانی های دیگری از جمله گوگل و توییتر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - نیز تمرکز کرده اند.

مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک در حضور دو روزه ای که در مقابل اعضای کنگره آمریکا داشته، به بسیاری از سوالات نمایندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - پاسخ داده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - و تأیید کرده که حتی به داده های کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - ثبت نام نکرده نیز دسترسی دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان
مارک زاکربرگ در برابر نمایندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - کنگره آمریکا

البته این تنها فیسبوک نیست که اطلاعات فراوانی از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - کاربرانش دارد. گوگل نیز بر اساس جستجوها، جیمیل، گوگل مپس و سایر سرویس های خود، اطلاعات کاربران را جمع آوری می کند. همچنین فراموش نکنیم که کسب و کار گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - و توییتر، مشابه فیسبوک به تبلیغات وابسته است و به همین دلیل توجه اعضای کنگره را به خود جلب کرده اند.

پیش از این هر سه کمپانی یاد شده در نوامبر سال 2017 در مقابل کنگره شهادت یاد کرده اند که امانت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - داری اطلاعات کاربران را رعایت خواهند کرد. با این حال برای این مسئله هیچ یک از آنها مدیران خود را به کنگره نفرستادند، بلکه وکلای آنها حاضر شدند؛ وکلایی که به خوبی می دانند چه باید بگویند و از گفتن چه مواردی پرهیز کنند. حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - حضور زاکربرگ در مقابل نمایندگان و سر و صدای به پا شده در مورد این مسئله، موجب شده توجه نمایندگان به مسائل امنیتی گوگل و توییتر نیز جلب شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان
فیسبوک، توییتر و گوگل در سال 2017 وکلای خود را برای ادای شهادت به منظور رعایت امانت داری از اطلاعات کاربران به کنگره فرستاده بودند.

پیش از این سناتور «چاک - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - گرسلی» از نمایندگان کنگره در کنار دعوت از زاکربرگ برای حضور در مقابل کنگره، از «ساندار پیچای»، مدیر عامل گوگل و «جک دورسی»، مدیر عامل توییتر نیز برای شهادت دادن و پاسخ به سوالات اعضای کنگره دعوت کرده بود. با این حال هیچ کدام از دو کمپانی یاد شده تاکنون به این موضوع واکنشی نشان نداده اند.

همچنین یادآوری - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - می کنیم که گوگل، توییتر و فیسبوک پیش از این به دلیل نقششان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا بارها مورد سرزنش قرار گرفتند.

در نهایت باید گفت که مسئله اصلی کشاندن مدیران گوگل و توییتر به کنگره نیست، بلکه اکثر نمایندگان انتظار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - دارند کمپانی های مذکور به منظور محافظت از حقوق کاربران همکاری بیشتری با آنها داشته باشند و همچنین از قانون گذاری های مرتبط آتی حمایت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شاهروز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام خوب هستید؟ شرکت شما آیا دور و بر چمران فریمان هم سرویس میده
پاسخ: بله در چمران شهر فریمان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone