🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38015.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

بیلد جدید ویندوز شما را مجبور به استفاده از جستجوگر بینگ می‌کند

یک به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 10، و یک معضل دیگر در حریم شخصی کاربران. مایکروسافت طی ماه‌های اخیر ثابت کرده که گوشش به هیچ کدام از انتقادات بدهکار نیست، و همیشه به دنبال راهی می‌گردد که ...

یک به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 10، و یک معضل دیگر در حریم شخصی کاربران. مایکروسافت طی ماه‌های اخیر ثابت کرده که گوشش به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زرین شهر استان اصفهان - هیچ کدام از انتقادات بدهکار نیست، و همیشه به دنبال راهی می‌گردد که کاربران را به هر نحوی «مجبور» به استفاده از سرویس‌های خود کند.

نمونه بارز این کار در آخرین به‌روزرسانی ویندوز 10، یعنی آپدیت Spring Creators دیده می‌شود که کاربران با وجود غیر‌فعال کردن گزینه جستجوی وب همچنان شاهد فعالیت آن خواهند بود، و جستجوی تحت وب مایکروسافت نیز همانطور که می‌دانید با موتور جستجوی بینگ انجام می‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا عمدی از سوی مایکروسافت در این کار بوده یا وجود یک باگ باعث ایجاد این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زرین شهر استان اصفهان - مشکل شده است. در هر صورت، وقتی سوییچ "Do not allow web search" را در تنظیمات ویندوز فعال می‌کنید، قاعدتا باید جستجوی تحت وب غیر‌فعال شود اما این اتفاق در آپدیت جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زرین شهر استان اصفهان - ویندوز 10 نمی‌افتد که یک نقض آشکار حریم خصوصی به حساب می‌آید.

جستجوی تحت‌وب به غیر از اینترنت، شامل جستجوی فایل‌های محلی‌تان هم می‌شود و به همین خاطر مایکروسافت برای محافظت از حریم خصوصی کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زرین شهر استان اصفهان - در تنظیمات سیستم عامل گزینه هایی برای غیر فعال کردن جستجوی وب در نظر گرفته. اما حالا تمام این گزینه‌ها از کار افتاده اند و تنها روش غیر‌فعال کردن جستجوی وب در حال حاضر ویرایش کلیدهای رجیستری است.

نکته خوشحال‌کننده اینجاست که مشکل مذکور فقط در نسخه Pro ویندوز 10 دیده شده و در نسخه های انترپرایز و آموزشی دیده نمی‌شود. اما با تمام این اوصاف، باید منتظر ماند و دید که واکنش مایکروسافت نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زرین شهر استان اصفهان - به این مشکل چگونه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone