🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38039.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

انویدیا در اردیبهشت پشتیبانی از درایورهای 32 بیتی کارت گرافیک را متوقف می کند

انویدیا پیش از این هشدار داده بود که پایان پشتیبانی از نسخه های 32 بیتی درایورهای کارت گرافیک این کمپانی نزدیک است. اکنون زمان دقیق این تصمیم مشخص شده است. بر اساس اعلام انویدیا پشتیبانی ...

انویدیا پیش از این هشدار داده بود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - که پایان پشتیبانی از نسخه های 32 بیتی درایورهای کارت گرافیک این کمپانی نزدیک است. اکنون زمان دقیق این تصمیم مشخص شده است.

بر اساس اعلام انویدیا پشتیبانی از درایورهای یاد شده در انتهای ماه آوریل سال جاری (10 اردیبهشت ماه) پایان خواهد یافت. به این ترتیب کاربران پس از آن دیگر قابلیت های جدیدی را در قالب به روز رسانی هایی برای برنامه GeForce Experience دریافت نخواهند کرد.

البته این کمپانی اعلام کرده که همچنان تا ژانویه سال 2019 (دی تا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - بهمن ماه سال 1397) به عرضه به روز رسانی های امنیتی ادامه خواهد داد. در نتیجه استفاده از درایورهای 32 بیتی پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - این تاریخ می تواند ریسک های امنیتی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - را برای کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - به دنبال داشته باشد. طبیعتاً این موضوع شامل تمامی کاربرانی که روی کامپیوتر بهره مند از سخت افزار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - 64 بیتی خود، نسخه ای 32 بیتی از سیستم عامل را نصب کرده اند نیز خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان

تصمیم اخیر انویدیا شامل تمامی مدل های کارت گرافیک - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - قدیمی سری فمینی و نیز مدل های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - جدیدتر سری GTX این کمپانی می شود. بنا بر گفته این شرکت درایورهای نسخه 32 بیتی سیستم عامل های ویندوز 7، 8، 8.1 و 10، لینوکس و FreeBSD شامل موضوع عدم پشتیبانی مورد بحث خواهند بود.

این مسئله احتمالاً بسیاری از کاربران را مجبور خواهد کرد کارت گرافیک خود را تعویض کنند، سیستم عامل نسخه 64 بیتی را (در صورت امکان) نصب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - نمایند، یا در نهایت ریسک خطرات امنیتی ناشی از درایورهای قدیمی یا احتمال ناسازگاری آنها با برنامه ها یا بازی های جدید را بپذیرند.

از سوی دیگر از آنجایی که نرم افزار های 16 بیتی روی سیستم عامل های 64 بیتی قابلیت اجرا ندارند، بسیاری از کاربران برای این منظور از نسخه های 32 بیتی سیستم عامل ها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - استفاده می کنند. بدین ترتیب تصمیم اخیر انویدیا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - می تواند این گروه از کاربران را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone