🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38022.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اولین تصویر زنده از موبایل گیمینگ بلک شارک منتشر شد

دو ماه پیش برای اولین بار خبرهایی از یک موبایل مرموز شیائومی به نام «بلک شارک» منتشر شد که به نظر می رسید قرار است مخصوص گیمرها طراحی شود. اکنون مشخص است که این موبایل در 24 ...

دو ماه پیش برای اولین بار خبرهایی از یک موبایل مرموز شیائومی به نام «بلک - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - شارک» منتشر شد که به نظر می رسید قرار است - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - مخصوص گیمرها طراحی شود. اکنون - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - مشخص است که این موبایل در 24 فروردین معرفی خواهد شد و حتی طرح اولیه ای از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - آن نیز منتشر شده. حالا برای اولین بار تصویر زنده ای از آن انتشار یافته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل

تصویر جدیدی که در شبکه های اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، خبر از طراحی ظاهری عجیب این موبایل می دهد. بر این اساس موبایل بلک شارک دارای دوربین اصلی دوگانه است و بدنه بزرگی دارد. به نظر می رسد ابعاد بزرگ بدنه خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - از قرار گرفتن نوعی کنترلر در قاب جلویی برای بازی ها می دهد.

بلک - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - شارک در واقع شرکتی است - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - که مالکیت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - آن در اختیار شیائومی قرار دارد و احتمالاً شیائومی قصد دارد موبایل های ویژه گیمینگ را تحت نام این برند روانه بازار کند؛ نامی که خوشبختانه تلفظ آن برای شهروندان بسیاری از کشورهای جهان ساده تر از شیائومی است. با این حال در تصویری که فاش شده هیچ اثری از نام یا لوگوی شیائومی دیده نمی شود.

انتظار می رود این موبایل از چیپست اسنپدراگون 845 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - بهره مند باشد و 8 گیگابایت رم آن را همراهی کند.  همچنین بر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - اساس گزارش های پیشین احتمالاً تلفن هوشمند یاد شده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - از نمایشگر OLED بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - مند خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - بود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر، مشابه با آنچه پیش از این در موبایل ویوو X20 Plus UD دیده بودیم، نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

به احتمال زیاد با توجه به اینکه قرار است تلفن هوشمند یاد شده به طور ویژه برای گیمرها ساخته - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - شود، شاهد به کار گیری نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتز برای آن باشیم.

تا کنون اطلاعات کمی از این موبایل منتشر شده، ولی در سه روز آتی، با معرفی رسمی، شاهد انتشار جزئیات بیشتری از مشخصات آن خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone