🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38017.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

استیو وزنیاک با فیسبوک خداحافظی کرد

اکنون همه‌‌ی دنیا از رسوایی اخیر فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا که منجر به سواستفاده از اطلاعات ۸۷ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی شده است، باخبر هستند. این مسئله تا به امروز پیامد‌های عجیب و ناخوشایندی ...

اکنون همه‌‌ی دنیا از رسوایی اخیر فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا که منجر به سواستفاده از اطلاعات ۸۷ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی شده است، باخبر هستند. این مسئله تا به امروز پیامد‌های عجیب و ناخوشایندی به همراه داشته و حال خبر رسیده در اثر این رسوایی، یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از افراد خوش طینت صنعت تکنولوژی یعنی استیو وزنیاک با فیسبوک خداحافظی خواهد کرد.

«استیو وزنیاک» یکی از بنیانگذاران کمپانی اپل اعلام کرد که استفاده‌ی پنهانی فیسبوک و دیگر شرکت‌ها از اطلاعات شخصی کاربران، او را نگران کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و به همین دلیل، قصد دارد با این شبکه‌ی اجتماعی خداحافظی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان

وزنیاک که در سال ۱۹۸۵ از کمپانی اپل جدا شده، می‌گوید که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ترجیح می‌دهد که برای استفاده از فیسبوک، حق عضویت پرداخت کند تا آنکه کمپانی‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مختلف از اطلاعات شخصی‌اش سو استفاده کنند.

هفته‌ی گذشته، «شریل سندبرگ» مدیر عملیاتی فیسبوک اعلام نمود که ویژگیِ جدیدی به این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شبکه‌ی اجتماعی اضافه خواهد شد که به وسیله‌ آن کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می توانند با پرداخت حق عضویت به شبکه وارد شده و دیگر اطلاعاتشان را در اختیار این کمپانی قرار ندهند.

چندی پیش «تیم کوک» مدیر عامل اپل در واکنش به رسوایی فیسبوک اعلام کرده بود که شرکت اپل هیچ‌گاه درگیر چنین رسوایی‌هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نخواهد شد و تنها به فروش گجت‌هایش بسنده خواهد کرد. وزنیاک نیز گفته‌ی وی را تایید کرده و خاطر نشان نمود که درآمد اپل از فروش تولیداتش به دست می‌آید، نه از فروش اطلاعات مردم اما محصول فیسبوک تنها سلیقه‌ی مخاطبانش است. وزنیاک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در این باره می‌گوید:

«کاربران هر روز اطلاعات زیادی درباره‌ی زندگیشان به فیسبوک ارائه می‌دهند و این شبکه درآمد زیادی از فروش این اطلاعات به دست ‌می‌آورد. سود اصلی شبکه یاد شده بر اساس اطلاعاتی ‌است - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که مخاطبان در اختیارش قرار می‌دهند اما آنها پولی به ازای آن دریافت نمی‌کنند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان

حال کمیته بازرگانی و انرژی ایالات متحده اعلام نموده قرار است تا دو روز دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک در برابر این کمیته شهادت داده و به پرسش‌هایی درباره چگونگی استفاده و حفاظت از اطلاعات کاربران پاسخ دهد. همچنین به نظر میٰ‌رسد که در روز چهارشنبه فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ که از دیگر برنامه‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این کمپانی هستند به مدت ۲۴ ساعت تحریم شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone