🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38038.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اچ‌ تی‌ سی +U12 احتمالاً از هشت گیگابایت رم و فناوری Edge Sense 2 برخوردار است

اخیراً برگه‌‌ی مشخصات اچ تی سی +U12 فاش شده که نشان می‌دهد این گوشی از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است. همچنین در این موبایل ویژگی «Edge Sense 2» تعبیه شده که ...

اخیراً برگه‌‌ی مشخصات اچ تی سی +U12 فاش شده که نشان می‌دهد این گوشی از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است. همچنین در این موبایل ویژگی «Edge Sense 2» تعبیه شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در واقع نسخه‌ی جدیدی از فریم حساس به ضربه‌ای است که یک سال پیش در گوشی HTC U11 - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این کمپانی به کار رفته بود.

با استفاده از این ویژگی مخصوص، کاربران می‌توانستند که بدنه گوشی را فشار داده تا قابلیت های نرم افزاری آن نظیر باز کردن یک - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن، گرفتن عکس یا عملیات دیگر را فعال کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

مشخصات لو رفته از این موبایل نشان نمی‌دهد که نسخه جدید این ویژگی که Edge Sense 2 نام دارد، نسبت به نسل پیشین چگونه ارتقا یافته. از آنجایی که از زمان عرضه‌ی HTC U11 تا به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حال گوشی‌هایی نظیر پیکسل 2 و 2 XL - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به بازار آمده‌اند که این ویژگی را با نام Active Edge ارائه نمودند، به نظر می‌رسد این ویژگی قابلیت‌های جدیدی به خود اضافه کرده باشد.

پرچمدار بعدی کمپانی تایوانی قرار است از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره برده و به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز شده باشد. دو دوربین ۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در حاشیه‌ی بالایی این موبایل قرار گرفته در حالیکه پشت بدنه‌ی این گوشی یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد که گشودگی دهانه‌‌ی لنز f/1.5 خواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

این موبایل در کنار حافظه‌ی داخلی تعبیه شده در آن به یک درگاه حافظه‌ی میکرو اس دی مجهز شده و تا ظرفیت ۲ ترابایت را پشتیبانی می‌کند. اچ‌ تی‌ سی +U12 قرار است از استاندارد مقاومت IP68 بهره برده و به همراه یک ایرفون USonic همین شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که توانایی‌ حذف نویز مطلوبی دارد، عرضه شود.

از دیگر مشخصات لو رفته اچ‌ تی‌ سی +U12 می‌توان به پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع کوالکام ۴.۰، شارژ وایرلس، NFC و اسپیکر های دالبی اشاره نمود. گوشی یاد شده قرار است تا اوایل اردیبهشت ماه معرفی شده و مدتی پس از آن در بازار جهانی حضور پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone