🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38027.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

لپ تاپ هیبریدی Studio x360 اچ پی برای هنردوستان معرفی شد

چندی قبل اچ پی مجموعه ای از چند مدل جدید را به سری لپ تاپ های قدرتمند ZBook خود اضافه کرد که طبق ادعای آن قدرتمندترین محصول تبدیل پذیر دنیا را شامل می گردد. ZBook Studio ...

چندی قبل اچ پی مجموعه ای از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - چند مدل جدید را به سری لپ تاپ های قدرتمند ZBook - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - خود اضافه کرد که طبق ادعای آن قدرتمندترین محصول تبدیل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - پذیر دنیا را شامل می گردد.

ZBook Studio x360 G5 که برای رفع نیازهای رایانشی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - افراد حرفه ای و خلاق طراحی شده به نسل هشتم پردازنده های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - زئون اینتل مجهز شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - و نمایشگری با رزلوشن 4K - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - و تا چهار ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی را در خود جای داده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان

اما این محصول همانطور که از نامش پیداست به لولای ۳۶۰ درجه اچ پی مجهز شده که امکان تغییر وضعیت دستگاه از حالت لپ تاپ به تبلت، خیمه ای و دیگر وضعیت ها (و بالعکس) را فراهم می کند.

دستگاه مورد بحث در قالب پیکره بندی های متفاوتی عرضه می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - گردد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - و علاقمندان می توانند آن را همراه با نسل هشتم از پردازنده های شش هسته ای زئون با کارت گرافیکی یکپارچه UHD P630 اینتل خریداری نمایند و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای آن دسته از کاربرانی که به این میزان توان نیاز ندارند هم امکان انتخاب پردازنده های Core i5 و i7 فراهم است.

قدرت پردازشی بالای این لپ تاپ با ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و تا چهار ترابایت حافظه SSD و در صورت تمایل یک کارت گرافیک اختصاصی Quadro - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - P1000 پشتیبانی می شود.

این لپ تاپ که ابعادی برابر با ۳۶۵ در ۲۵۴ در ۲۰.۴ میلی متر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - دارد و وزنش از ۲.۲۶ کیلوگرم تجاوز نمی کند به یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - نمایشگر ۱۵.۶ اینچی 4K DreamColor با پوشش محافظ ضد بازتاب و کنتراست ۱۲۰۰:۱ مجهز شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - توسط گوریلا گلس ۴ شرکت کورنینگ محافظت می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان

Studio x360 از صد درصد گاموت رنگ ادوبی پشتیبانی می کند و به یک سنسور نور محیط مجهز شده که به صورت خودکار و بسته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - به شرایط نوری محیط صفحه نمایش را روشن یا تاریک میکند. این محصول همچنین یک قلم Wacom AES - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - با سطح حساسیت فشار ۴۰۹۶ برای اهالی هنر دارد.

امکانات ارتباطی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - این لپ تاپ نیز پورت های تاندربولت ۳، USB 3.0، HDMI و همچنین کارت ریدر اس دی، بلوتوث ۵.۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - و وای فای 802.11ac خلاصه می گردد.

یک وبکم 720p با دوربین مادون قرمز نیز برای احراز هویت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - از طریق تشخیص چهره روی بدنه این لپ تاپ به چشم می خورد. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - علاوه بر اینها چهار اسپیکر با آمپلی فایر اختصاصی تیون شده توسط Bang & Olufsen از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای محصول تازه اچ پی هستند.

کاربران این دستگاه می توانند با هر بار شارژ تا ۱۶ ساعت از آن استفاده کنند و به لطف - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - پشتیبانی اش از استاندارد شارژ سریع نیز باتری آن را ظرف مدت تنها سی دقیقه تا ۵۰ درصد  شارژ نمایند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان

ZBook Studio x360 قرار است از ماه آینده به بازارهای جهانی عرضه شود و قیمت پایه در نظر گرفته شده برای آن برابر با  ۱۴۹۹ دلار است.

از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بویین زهرا استان زنجان - دیگر محصولات جدید معرفی شده توسط اچ پی می توان به لپ تاپ غیر هیبریدی ۱۲۹۹ دلاری آن از سری استودیو و همچنین نسخه های ۱۷، ۱۵ و 15v از  ZBook اشاره نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone