🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38047.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

معرفی الگوریتم تشخیص صدای گوگل و نگرانی در مورد جاسوسی از مکالمات افراد

انسان ها به صورت طبیعی توانایی تمرکز بر چهره یک فرد برای تشخیص صدای وی در محیط های شلوغ را دارند و حالا گوگل این قابلیت را برای هوش مصنوعی نیز به ارمغان آورده است. ...

انسان ها به صورت طبیعی توانایی تمرکز بر چهره یک فرد برای تشخیص صدای وی در محیط های شلوغ را دارند و حالا گوگل این قابلیت را برای هوش مصنوعی نیز به ارمغان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - آورده است.

این کمپانی در فناوری جدید خود از سیستمی مشابه انسان ها بهره برد که در آن الگوریتم با تحلیل چهره سخنگو، صدای وی را ایزوله کرده و از نویزهای پس زمینه جداسازی می کند.

تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که چهره فرد مورد نظر را در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - ویدئو انتخاب کنند

تیم توسعه دهنده این الگوریتم به منظور آموزش آن مجموعه ای از صد هزار ویدئوی با کیفیت سخنرانی و مکالمه را از یوتیوب استخراج کرده و بخش های از آن که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - یک نفر به صورت واضح - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - در حال صحبت کردن بوده را برش داده اند که حدود 2 هزار ساعت بوده است. تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خدابنده استان زنجانپس از آموزش تجزیه و تحلیل سخنان به صورت انفرادی، نوبت به مکالمه افراد به صورت همزمان و همراه با نویز در پس زمینه رسیده اما الگوریتم جدید از طریق تطابق دادن فرکانس های صوتی با حالت صحبت کردن افراد، صدای هر یک از آنها را به صورت مجزا ضبط کرده است.

اگرچه توسعه دهندگان این سیستم مدعی شده اند که هدفشان افزایش کیفیت صدا در تماس های تصویری و کمک به افراد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - ناشنوا با افزایش کارایی سمعک ها بوده، نگرانی هایی در مورد احتمال سوءاستفاده از آن برای جاسوسی در مکالمات محرمانه وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - دارد:

از نظر ما این سیستم از افزایش کیفیت صدا و شناسایی ویدئویی گرفته تا کمک به افراد کم شنوا و بهبود کیفیت ویدئو کنفرانس کاربردهایی گسترده دارد

کمپانی گوگل مدعی شده تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که چهره فرد مورد نظر را در ویدئو انتخاب کنند، هرچند اینکار را هم می توان بر عهده الگوریتم گذاشت تا بر اساس زمینه ویدئو فرد را برگزیند. این کمپانی قصد دارد از فناوری مذکور برای بهینه سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - محصولات خود نیز بهره ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone