🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38029.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کلونی دیگر از اسنپ‌چت؛ اینستاگرام قابلیت Nametag را آزمایش می‌کند

اینستاگرام این روزها برای انتشار قابلیتی آماده می‌شود که مثل استوری و بسیاری از قابلیت‌های دیگر، مستقیما از اپلیکیشن اسنپ‌چت الگوبرداری شده است. این قابلیت که Nametags نام دارد، قرار است قابلیتی مشابه QR Code ...

اینستاگرام این روزها برای انتشار قابلیتی آماده می‌شود که مثل استوری و بسیاری از قابلیت‌های دیگر، مستقیما از اپلیکیشن اسنپ‌چت الگوبرداری شده است. این قابلیت که Nametags نام دارد، قرار است قابلیتی مشابه QR Code های اسنپ‌چت را به شبکه اجتماعی محبوب بیاورد.

به لطف نیم‌تگ‌ دیگر نیازی نیست که برای دنبال کردن افراد در اینستاگرام با نام کاربری به دنبال‌شان بگردید. بلکه می‌توانید نیم‌تگ هر فرد را با دوربین استوری اسکن کنید تا بلافاصله شاهد ظاهر شدن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان - پروفایل او باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان

در واقع هدف از ارائه قابلیت نیم‌تگ نه تنها تسهیل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان - دنبال کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان - افراد بوده، بلکه اینستاگرام با این ویژگی راهی پیش پای کاربران گذاشته که بتوانند پروفایل‌های خود را از روش‌های بصری هم تبلیغ کنند. با این حساب ویژگی مذکور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای کسب و کارها و سلبریتی‌ها که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان - روی بنرهای تبلیغاتی و کاتالوگ‌ها سرمایه‌گذاری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان - می‌کنند می‌تواند بسیار مفید و کاربردی ظاهر شود.

یکی از مقامات اینستاگرام در گفتگو با وبسایت تک‌کرانچ از تست این قابلیت در اپلیکیشن خبر داده است. با این حساب نباید مدت زمان زیادی تا انتشار آن برای اپلیکیشن اصلی فاصله داشته باشیم.

همچنین شایعات قبلی از تست دو قابلیت تماس ویدیویی و حالت پرتره در عکاسی (موسوم به Focus) در اینستاگرام خبر می‌دادند که این دو نیز احتمال دارد در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان - به‌روزرسانی‌های بعدی به اپلیکیشن اضافه شوند، خصوصا قابلیت تماس ویدیویی که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان - اسنپ‌چت در آپدیت اخیر به امکانات خود اضافه کرده تا مطمئن باشیم اینستاگرام بالاخره کلون آن را در اپ خود پیاده‌سازی می‌کند.

گفتنی است که نیم‌تگ‌ها درست مثل کدهای QR هستند که می‌توانید آن‌ها را برای خود شخصی‌سازی کنید. به عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان - مثال، امکان تعویض پس‌زمینه نیم‌تگ برایتان فراهم شده و حتی قادرید از خودتان یک سلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان - بگیرید و با اضافه کردن افکت‌های واقعیت افزوده عکس را روی تگ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بندرترکمن استان گلستان - شخصی‌تان بنشانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone