🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38018.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

دل از سری جدید کامپیوترهای یکپارچه و لپ تاپ های Alienware رونمایی کرد

کمپانی دل اخیرا از سری جدید محصولات خود رونمایی کرده که شامل کامپیوترهای یکپارچه، لپ تاپ های گیمینگ سری G و خانواده Alienware می شود. نسل جدید کامپیوترهای یکپارچه این کمپانی آنقدر ارتقا پیدا کرده ...

کمپانی دل اخیرا از سری جدید محصولات خود رونمایی کرده که شامل کامپیوترهای یکپارچه، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - لپ تاپ های گیمینگ سری G و خانواده Alienware می شود.

نسل جدید کامپیوترهای یکپارچه این کمپانی آنقدر ارتقا پیدا کرده که می تواند طرفداران کامپیوترهای دسکتاپ معمولی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - هم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - به استفاده از این محصولات متقاعد کند.

سری جدید کامپیوترهای یکپارچه اینسپایرون 24 5000 و اینسپایرون 27 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - 7000 به ترتیب از نمایشگرهای 23.8 اینچی با رزولوشن 1080p و 27 اینچی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - می برند. هردو مدل بر پایه زیبایی شناسی لپتاپ های XPS طراحی شده و خطوط ساده، کیس - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - های متالیک و نمایشگر با حداقل حاشیه آنها چشم نواز است.تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان

این دو دستگاه از نسل هشتم پردازنده های اینتل بهره برده و امکان سفارش آنها با 32 گیگابایت رم و پردازشگر گرافیکی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - انویدیا GTX 1050 با توان لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - برای اجرای اغلب بازی های با رزولوشن 1080p، فراهم شده است.

برخلاف مدل های دیگر دل وبکم این کامپیوترها در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - نمایشگر تعبیه نشده و برای اطمینان از حفظ حریم شخصی می توان آن را پنهان کرد.

اینسپایرون 24 5000 از امروز و با قیمت 850 دلار عرضه شده در حالی که اینسپایرون 27 7000 از ماه آتی و در ازای 1000 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستاناین کمپانی نسل جدید Alienware های 15 و 17 را به پردازنده  Core i9 سری K مجهز کرده که امکان اورکلاک آن نیز وجود دارد. از سوی دیگر می توانید این محصولات را با قوی ترین پردازشگرهای گرافیکی موجود در بازار، از جمله انویدیا GTX 1080 همراه کنید.تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستاننمایشگرهای این محصولات با رزولوشن های 1080p و 4K عرضه شده و به لطف فناوری G SYNC انویدیا تجربه ای روان از پردازش گرافیکی را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - کاربر فراهم خواهد کرد.تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان

این محصولات در حال حاضر آماده عرضه هستند و کمپانی سازنده برای Alienware 15 برچسب قیمتی 1400 دلاری و برای Alienware 17 بهای 1550 دلاری را در نظر گرفته و از ماه آینده پیکربندی های متنوع تری از آنها را روانه بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone