🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38020.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رندر موبایل ال جی G7 ThinQ خبر از بریدگی بالای نمایشگر بدون حاشیه می دهد

ال جی چندی قبل تأیید کرده بود موبایل پرچمدار بعدی خود را در اردیبهشت ماه معرفی می کند؛ موبایلی که انتظار می رود G7 ThinQ نام داشته باشد. به تازگی رندری رسمی از این تلفن هوشمند ...

ال جی چندی قبل تأیید کرده بود موبایل پرچمدار بعدی خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در اردیبهشت ماه معرفی می کند؛ موبایلی که انتظار می رود G7 ThinQ نام داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - باشد. به تازگی رندری رسمی از این تلفن هوشمند منتشر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که بسیاری از جزئیات آن را مشخص می کند.

بر اساس تصویر تازه منتشر شده، G7 ThinQ دارای نمایشگر کشیده است، مشابه با آن نمونه ای که پیش از این در G6 دیده بودیم. با این حال ظاهر کلی آن شباهت بسیاری به ال جی V30 دارد. این بار کمپانی کره ای نمایشگری بدون حاشیه را برای پرچمدار خود در نظر گرفته که این روزها در بین بسیاری از موبایل های پرچمدار از جمله سری P20 هواوی به ترند بدل شده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - است.

در بخش پشتی مشابه بسیاری از موبایل های پرچمدار سایر کمپانی ها شاهد استفاده از پنل شیشه ای هستیم که حسگر اثر انگشت در میانه بالایی آن قرار دارد. در پایین قاب پشتی لوگوی ال جی خودنمایی می کند، در حالی که در بالا دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی تعبیه شده که احتمال می رود یکی از آنها برای ثبت تصاویر عریض کاربرد داشته باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

همچنین به نظر می رسد سیستم فوکوس خودکار ال جی نیز برای دوربین اصلی این موبایل در نظر گرفته شود.

در قاب این موبایل چهار کلید - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دیده می شود؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تنها کلید سمت راست به عنوان کلید پاور در نظر گرفته شده و دو کلید سمت چپ نیز به عنوان ولوم کاربرد دارند. کلید چهارم نیز همان طور که از قبل در تصاویر گمانه زنی شده بود، احتمالاً - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به فعال کردن برخی قابلیت های مرتبط با هوش مصنوعی مرتبط خواهد بود.

بر اساس این رندر G7 ThinQ احتمالاً قرار است در رنگ های مشکی، خاکستری، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یک رنگ صورتی خاص و دو رنگ آبی مات و براق ارائه شود. البته شاید برخی از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رنگ ها روانه بازارهای برخی از کشورها نشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone