🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38024.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آزمایشات دشوار ناسا برای شبیه سازی پرواز فضاپیماها [تماشا کنید]

اصولاً ناسا در آزمایش‌های دشوار خود از مانکن‌های آزمایشی مخصوصی استفاده می‌کند که متخصصان این اداره بتوانند آسیب‌‌های احتمالی وارد شده به سرنشینان را بسنجند. آزمایشات دشوار ناسا برای شبیه سازی پرواز بیشتر اوقات موفقیت ...

اصولاً ناسا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر پل سفید استان مازندران - در آزمایش‌های دشوار خود از مانکن‌های آزمایشی مخصوصی استفاده می‌کند که متخصصان این اداره بتوانند آسیب‌‌های احتمالی وارد شده به سرنشینان را بسنجند. آزمایشات دشوار ناسا برای شبیه سازی پرواز بیشتر اوقات موفقیت آمیز نبوده و با شکست مواجه می‌شوند که این مسئله - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر پل سفید استان مازندران - موجب می‌شود مانکن‌های به کار رفته در آنها شرایطی نابه‌هنجار را تحمل کرده و عکس‌ العمل‌های دیدنی را به نمایش بگذارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر پل سفید استان مازندران

اخیراً مرکز تحقیقات لانگلی ناسا، ویدیویی منتشر کرده که در آن وضعیت بقرنج مانکن‌ها طی آزمایشات گوناگون ناسا نظیر کپسول‌های آزمایشی، فضاپیما‌های شبیه سازی شده و حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر پل سفید استان مازندران - پرواز کامل هواپیما نشان داده شده است.

مانکن‌های استفاده شده در این آزمایش‌ها به اندازه‌ی وزن یک انسان سنگین شده‌اند تا تخمین بزنند بدن واقعی یک فرد در مواجه با اتفاقاتی مانند افتادن فضاپیما در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر پل سفید استان مازندران - اقیانوس یا سقوط آن روی زمین چه عکس العملی از خود نشان داده، تا چه حد آسیب دیده و می‌تواند این حادثه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر پل سفید استان مازندران - را زنده پشت سر بگذارد یا خیر.

این مانکن‌ها به صورت ارتجاعی ساخته شده‌اند و مانند استخوان‌های واقعی در اثر برخورد با موانع نمی‌شکنند. در عوض ‌آنها اطلاعاتی درباره‌ میزان و فشار ضربه‌های وارده را محاسبه کرده و می‌توانند به تفکیک، فشار و استرس وارده به عضو‌های بدن را مشخص کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هامون نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone