🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42662.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Teleport؛ تصاویر خود را حرفه ای تر ویرایش کنید

تا کنون اپلیکیشن های مختلفی برای ویرایش تصاویر در گوگل پلی و اپ استور منتشر شده اند. از محبوب ترین آن ها می توان به اپلیکیشن هایی چون Aviary، Snapspeed و Enlight اشاره کرد که ...

تا کنون اپلیکیشن های مختلفی برای ویرایش تصاویر در گوگل پلی و اپ استور منتشر شده اند. از محبوب ترین آن ها می توان به اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هایی چون Aviary، Snapspeed و Enlight اشاره کرد که ابزار کاملی را در زمینه ویرایش تصاویر در اختیار علاقه مندان قرار داده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اند.

اگر به دنبال ویرایشگری هستید که بتوان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به کمک آن تصویر زمینه و یا رنگ موها را تغییر داد، ابزار کاربردی Teleport را به شما پیشنهاد می کنیم. جدیدترین ساخته Teleport - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - Future Technologies - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به ادعای سازندگانش از آخرین تکنولوژی های موجود در زمینه هوش مصنوعی استفاده می کند و می تواند در کسری از ثانیه با تشخیص موی سر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رنگ آن را تغییر دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان
Teleport امکان ایجاد کلاژهای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - 2×2 و 3×3 را برای کاربران فراهم کرده است.

به محض دانلود و نصب اپلیکیشن Teleport دو راه به منظور وارد کردن تصاویر پیش روی شما قرار می گیرد. در رابطه با همین موضوع کاربران قادر هستند با استفاده از ابزار دوربین Teleport از خود تصاویر سلفی بگیرند و یا به وسیله بخش گالری تلفن هوشمندشان یکی از تصاویر خود را به طور دلخواه انتخاب و سپس اقدام - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به ویرایش آن کنند.

یکی از مزایای این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اپلیکیشن قابلیت ایجاد افکت بوکه به صورت نرم افزاری روی تصاویر است.

البته نباید از ابزار دوربین این اپ انتظار بالایی داشت. کلیه تنظیماتی که می توانید روی این بخش اعمال کنید به روشن و خاموش کردن فلش و یا جا به جایی بین دوربین سلفی و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - عقب خلاصه می شود. خوشبختانه Teleport با ارائه امکاناتش در یک رابط کاربری ساده، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - محیطی را فراهم کرده تا بتوانید از ویرایش سریع و بی دردسر تصاویر لذت ببرید.

پس از ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سلفی و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یا انتخاب عکس دلخواه خود از بخش گالری تلفن هوشمندتان، اپ مذکور چند دقیقه ای را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - صرف پردازش تصویر می کند. پس از آن به بخش ویرایش منتقل می شوید و می توانید تنظیمات مختلف اعم از تغییر رنگ مو و پس زمینه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را روی تصویر مورد نظر خود اعمال نمایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان
تصاویر ایجاد شده به وسیله قابلیت Background blur اپلیکیشن Teleport مطمئناً به خوبی پرتره های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ثبت شده توسط دوربین های DSLR نیست.

تمام چیزهایی که برای ویرایش تصاویر لازم دارید در ستونی افقی و در انتهای صفحه ردیف شده اند و به غیر از آن چیز دیگری در رابط کاربری اپلیکیشن به چشم نمی آید. از طریق تب Color می توانید رنگ موی خود را تغییر داده و با مراجعه به تب Baclground نیز قادر خواهید بود پس زمینه تصویرتان را عوض کنید.

علاوه بر تصاویر پس زمینه ای که در اپلیکیشن تعبیه شده است، می توانید از پس زمینه های شخصی خود نیز استفاده نمایید. Teleport همچنین امکان ایجاد کلاژهای 2×2 و 3×3 را برای کاربران فراهم کرده. اما یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن قابلیت ایجاد افکت بوکه به صورت نرم افزاری روی تصاویر است.

با مراجعه به تب Background - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - blur و کم و زیاد کردن درجه آن قادر هستید افکت بوکه تصویرتان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را کم و زیاد کنید؛ البته مطمئناً تصاویر ایجاد شده به وسیله این قابلیت به خوبی پرتره های ثبت شده توسط دوربین های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - DSLR نیست، اما سادگی کار با آن باعث شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از حضور در محیطش لذت ببرید.

اپلیکیشن خوب و کاربردی Teleport را می توانید همین حالا از پلی استور و اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استور دانلود کنید. [دانلود به کمک ربات تلگرام apk_dl]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone