🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42667.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دوربین های موبایل نوکیا ۸ چه قابلیت هایی ارائه می دهند؟

نوکیا ۸ دارای سه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی شبیه به همدیگر است. دو دوربین در قسمت پشتی قرار دارد که یکی به سنسور لرزشگیر تصویر اپتیکال مجهز است و دیگری به سنسور مونوکروم. دوربین سوم هم ...

نوکیا ۸ دارای سه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی شبیه به همدیگر است. دو دوربین در قسمت پشتی قرار دارد که یکی به سنسور لرزشگیر تصویر اپتیکال مجهز است و دیگری به سنسور مونوکروم. دوربین سوم هم که دوربین سلفی خودمان است.

به طور دقیق تر:

  • دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با ۱.۱۲ میکرون پیکسل (احتمالا سنسور Sony IMX 258)، سایز سنسور 1/3.06، لرزشگیر تصویر اپتیکال و لنز Zeiss با گشودگی f/2.0
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسل با سنسور مونوکروم (احتمالا سنسور Sony IMX 258)، بدون لرزشگیر تصویر اپتیکال، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گشودگی لنز f/2.0
  • دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسل با قابلیت اتوفوکوس، گشودگی لنز f/2.0

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

فناوری Advanced Image Fusion - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و تصویربرداری بهتر در نور کم

همانطور که می بینید، آنچه نوکیا تدارک دیده بسیار شبیه به فناوری پیشگام - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هوآوی است. یک دوربین اصلی که همراه با دوربینی مجهز به سنسور مونوکروم کار می کند و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می تواند در نور اندک تصاویر بهتری ثبت کند. نوکیا می گوید چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قابلیتی به لطف الگوریتم ترکیب تصویر پیشرفته به دست آمده است.

چنین ترکیبی از سنسورها به موبایل مذکور قابلیتی را داده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که نوکیا آن را افکت Live Bokeh می خواند، جایی که شما می توانید میزان بلور تصویر را دستکاری کنید. باز هم چنین قابلیتی پیشتر در موبایل های هوآوی وجود داشت. ایده آل هر دو شرکت اما رسیدن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به چیزی است - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که دوربین های DSLR می توانند انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دهند.

#Bothie

اما مهم ترین قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دوربین نوکیا ۸ احتمالا هیچ یک از موارد گفته شده نیست، بلکه Bothie است.

در اصل، قابلیت Bothie اجازه می دهد که هم دوربین جلو و هم دوربین های پشتی، همزمان با هم تصویربرداری و فیلم برداری کرده و آن ها را همزمان در صفحه نمایش موبایل نشان دهد. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - طبیعتا این ویژگی که به لطف قدرت پردازشی چیپست جدید کوالکام به دست آمده می تواند اتفاقات جدید و بسیاری را حاصل شود و بدون شک شرکت های بسیاری را دنباله رو خود خواهد کرد.

نوکیا معتقد است که این ویژگی، فصل جدیدی را در قصه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گویی ها رقم خواهد زد.

اما همچنان #Selfie

دوربین سلفی این دستگاه هم البته بسیار قدرتمند است. شاید بتوان گفت جزو معدود موبایل هایی است که دوربین سلفی با قابلیت اتو فوکوس دارد و می تواند تصاویر بسیار بهتری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از شما به ارمغان آورد.

جزئیاتی که این دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ارائه می دهد باید نسبت به هر موبایل دیگری که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اکنون در بازار است یک مرحله بالاتر باشد. بنابراین، اگر ویژگی های فوق شما را سر شوق آورد، ۱۵ شهریور را در تقویم خود علامت بزنید و منتظر ورود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نوکیا ۸ به بازار باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone