🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42663.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Phone گوگل احتمالا به یک آیکن شناور تماس مجهز می شود

کاربران بسیاری از اسمارت فون های امروزی مطمئنا این موقعیت را تجربه کرده اند: هنگام تماس، گاهی نیاز می شود که چیزی را در موبایل چک کرد. این یعنی پنجره تماس باید موقتا کوچک شده ...

کاربران بسیاری از اسمارت فون های امروزی مطمئنا این موقعیت را تجربه کرده اند: هنگام تماس، گاهی نیاز می شود که چیزی را در موبایل چک کرد. این یعنی پنجره تماس باید موقتا کوچک شده و به حاشیه برود. پس از اتمام کار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و برای بازگشت به تماس هم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - معمولا کاربر مجبور به باز کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اپلیکیشن Phone یا مراجعه به نوار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ابزار و پیدا کردن نوتیفیکیشن تماس خواهد شد.

اگر چه انجام این کارها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خیلی دردسر ساز نیست و نهایتا بتوانیم آن را یک مشکل «کوچک» تلقی کنیم، اما راه ساده تری هم برای بازگشت به تماس - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - وجود دارد. کافیست نزدیک ترین اسمارت فون ال جی دور و اطرافتان را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برداشته و عملکرد اپلیکیشن شماره گیر آن در تماس ها را ببینید. آخرین نسخه اپلیکیشن Phone ال جی می تواند پنجره تماس ها را در یک حباب کپسولی شکل فشرده کرده و آن را به گوشه صفحه بیاورد.

این حباب گزینه هایی مثل پایان دادن به تماس، بی صدا کردن میکروفون و فعال سازی بلندگو را در خود دارد

خوشبختانه به نظر می رسد که گوگل هم می خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این سیستم را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در اپلیکیشن تماس مخصوص خودش هم پیاده سازی کند. به گزارش 9to5Google، ظاهرا گوگل در آخرین نسخه اپلیکیشن Phone (که فقط روی دیوایس های اندروید وان، نکسوس و پیکسل نصب می شود) مشغول تست حبابی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شناور برای تماس هاست.

این حباب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بسیار مفید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و کاربردیست و گزینه هایی مثل پایان دادن به تماس، بی صدا کردن میکروفون و فعال سازی بلندگو - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را در خود دارد. البته - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد و مشخص نیست که آیا برای نسخه پایدار اپلیکیشن Phone - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - عرضه می شود، یا صرفا قابلیتی انحصاری برای پرچمدار آینده گوگل یعنی پیکسل ۲ خواهد بود. بنابراین تا انتشار جزئیات بیشتر باید کمی بیشتر صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone