🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13816.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا به زودی از گلکسی M21 پرایم رونمایی می‌کند

با توجه به اینکه شماره مدل دستگاهی منتسب به گلکسی M21 پرایم در وب‌سایت سامسونگ هند، کنسول گوگل پلی و همچنین دفتر استاندارد هند رویت شده، ممکن است کره‌ای‌ها از جدیدترین عضو خانواده گلکسی M ...

با توجه به اینکه شماره مدل دستگاهی منتسب به گلکسی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - M21 پرایم در وب‌سایت سامسونگ هند، کنسول گوگل پلی و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - همچنین دفتر استاندارد هند رویت شده، ممکن است کره‌ای‌ها از جدیدترین عضو خانواده گلکسی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - M به زودی رونمایی کنند.

سامسونگ اوایل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - سال ۲۰۲۰ گوشی‌های گلکسی M31 و گلکسی M21 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - را در هند عرضه کرد و پس از آن در نیمه دوم سال، نسخه پرایم گلکسی M31 را معرفی کرد. همانطور که از نام این موبایل مشخص است، سامسونگ در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - نسخه از گوشی‌های موبایل اپلیکیشن‌ها - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - و خدمات آمازون را پشتیبانی می‌کند. سال گذشته شاهد معرفی و عرضه نسخه پرایم گلکسی M21 نبودیم و به نظر می‌رسد سامسونگ پس از یک سال قصد دارد از آن رونمایی کند.

نسخه جدید گوشی گلکسی M21 پرایم سامسونگ با شماره - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - مدل SM-M215G در صفحه پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ هند، Google Play Console و دفتر استاندارد هند (BIS) قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان

البته تاکنون مشخصات این گوشی هوشمند به صورت کامل به اشتراک گذاشته نشده است. با این وجود، انتظار می‌رود مشخصات گلکسی M21 پرایم دقیقا مانند نسخه اصلی آن باشد و تفاوت‌ها ی دو دستگاه به اپلیکیشن‌های آمازون، اشتراک سه ماهه آمازون پرایم مربوط شود. در نتیجه احتمالا قیمت این نسخه کمی بیشتر از نسخه معمولی خواهد بود.

از این رو، گوشی آینده سامسونگ ممکن است از نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد، تراشه اگزینوس ۹۶۱۱، ماژول دوربین سه گانه با سنسور‌های ۴۸ مگاپیکسل عریض، ۸ مگاپیکسل فوق‌عریض و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - ۵ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - مگاپیکسلی عمق سنج و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره ببرد. از دیگر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - مشخصات این گوشی می‌توان به جک هدفون ۳.۵ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - میلی متری، پورت USB Type-C، سنسور اثر انگشت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - روی پنل پشتی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رشت استان گیلان - ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات اشاره کرد.

هم اکنون، هیچ خبر رسمی درباره زمان عرضه و قیمت گوشی گلکسی M21 پرایم از طرف سامسونگ یا آمازون اعلام نشده است. سامسونگ گلکسی M21 که سال گذشته معرفی شده بود در نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۱۷۵ دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone