🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31969.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار مشخصات کامل گوشی های سری گلکسی A سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

روز گذشته یک جدول کامل از گوشی‌های میان رده و اقتصادی جدید سامسونگ -که احتمالا به زودی در سال ۲۰۱۹ معرفی و عرضه می‌شوند- فاش شده که در آن می‌توان اطلاعات کاملی را از گوشی‌های ...

روز گذشته یک جدول کامل از گوشی‌های میان رده و اقتصادی جدید سامسونگ -که احتمالا به زودی در سال ۲۰۱۹ معرفی و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - عرضه می‌شوند- فاش شده که در آن می‌توان اطلاعات کاملی را از گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ یعنی گلکسی A50، گلکسی A30 و گلکسی A10‌ مشاهده کرد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان

سامسونگ گلکسی A50

گوشی سامسونگ گلکسی A50 یک - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - نمایشگر سوپر امولد بلند قامت در رزولوشن فول HD خواهد داشت که از حسگر اثر انگشت درون نمایشگر بهره خواهد برد. بریدگی نمایشگر اینفینیتی U (شبیه به بریدگی نمایشگر قطره‌ای) یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 را در خود جای خواهد داد. پنل پشتی دارای دوربین - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - سه گانه است که از لنز‌های ۲۵، ۵ و ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

چیپ مورد استفاده در گلکسی A50 - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - اگزینوس 9610 خواهد بود که هشت هسته‌ای است و می‌تواند سرعتی تا حدود ۲.۳ گیگاهرتز داشته باشد. این گوشی در دو مدل همراه با ۴ یا ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد که به ترتیب دارای حافظه‌های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت هستند. همچنین گوشی یاد شده می‌تواند تا حجم ۵۱۲ گیگابایت از کارت حافظه‌ی SD برخوردار شود. گلکسی A50 در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A30

گوشی سامسونگ گلکسی A30 از دوربین دوگانه با لنز‌های ۱۶ مگاپیکسلی و ۵ پیکسلی در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - پنل پشتی استفاده می‌کند و چیپست اگزینوس 7904 توان اصلی دستگاه را تامین می‌کند. حسگر اثر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - انگشت در پنل پشتی قرار گرفته و نمایشگر مورد استفاده در این گوشی سوپر امولد است. گلکسی A30 با رم ۳ یا ۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد که به ترتیب با حافظه‌های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - همراه شده‌اند. بریدگی اینفینیتی U دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - با دیافراگم f/1.9 خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A10

اقتصادی ترین گوشی خانواده‌ی سری گلکسی A سامسونگ در سال ۲۰۱۹ گلکسی A10 خواهد بود که از بدنه‌ی پلاستیکی براق استفاده می‌کند و در رنگ‌های طلایی یا مشکی عرضه خواهد شد. چیپست مورد استفاده‌ی این گوشی اگزینوس 7884B - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - خواهد بود که همراه شده با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی. گلکسی A10 از کارت حافظه‌ی SD پشتیبانی نمی‌کند نمایشگر آن از طراحی اینفینیتی V استفاده کرده و ۶.۲ اینچ است که رزولوشن +HD را عرضه می‌کند.

گوشی یاد شده از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 بهره می‌برد. بعید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - نیست که سیستم عامل مورد استفاده در این گوشی اندروید GO باشد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - چرا که قدرت سخت افزاری نه چندان قدرتمند آن برای اجرای روان‌تر باید از سیستم عامل‌های سبک استفاده کند.

با اینکه جدول منتشر شده تنها سه گوشی را برای ترکیب - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - گوشی‌های سری A سامسونگ در سال ۲۰۱۹ ارائه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - می‌کند اما Wi-Fi Alliance دو گوشی دیگر از این سری را تایید کرده است: - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - سامسونگ SM-A205F و SM-M305M که یعنی احتمالا عضو دیگر این خانواده سامسونگ گلکسی A20 باشد و نسخه‌ی دیگر یعنی گلکسی M30 به ترکیب گوشی‌های گلکسی M10 و گلکسی M20 که پیش تر معرفی شده بودند بپیوندد.

در اطلاعات منتشر شده از این سازمان (که در زمینه‌ی ارائه‌ی مجوز‌های اینترنت بی‌سیم فعالیت دارد) اطلاعات سخت افزاری خاصی قابل مشاهده نیست اما حداقل مشخص شده که این گوشی‌ها از سیستم عامل اندروید Pie استفاده خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها سایت ***** کولر گازی سامسونگ AQ24UUQN T3 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت مریوان کردستان روستای بیله تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر شهین نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
به نظر می‌رسد شرکت تعمیرچی نه تنها کار باقی مانده را انجام داد، بلکه به رضایت بسیار زیاد مشتری نیز رسید. تعمیر کولر گازی سامسونگ AR24TQHQGWK در شهر مریوان منطقه دارسیران به نظر مشتری عالی انجام شده است و شرکت تعمیرچی با حرفه‌ایت که دارد، مشتریان را به خوبی خدمات دهی می‌کند. مشتری با خدمات این شرکت تعریف کرده و به دیگران نیز پیشنهاد می‌دهد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone